ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

سال پر ماجرا

1391/12/23 11:19
نویسنده : نرگس
596 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملی بابا

سالی که داره تموم میشه یه سال پر از ماجرا، هیجان، گریه و خنده برای خانواده کوچولوی سه نفره ما بوده.

اومدن تو یک دنیا چیزای نو، قشنگ ، هیجانی و دلچسب به ما داده که بهترینش خود تویی و خوب یه محدودیتها، دغدغه ها و تنشها برامون که بدترینش رسیدگی کمتر منو و مامانی به هم دیگه است.

من تو این پست چند تا از خاطره ها و عکسا که تو سال 91 تو همین وبلاگ اومده رو دوباره می ذارم با هم مرورشون کنیم.

1- اولین پست امسال

سلام ترانه زندگی من و بابایی

2- اولین لباسی که امسال برات خریدیم

3- اولین پست من

بابایی سلام

4- بدترین خبر امسال: مرگ عمو کریم

عموي من رفت پيش خدا

5-شوخی من با تو

مامانم 1% احتمال میده تو پسر شی. اگه تا حالا این کارو نکردی یه وقت به سرت نزنه این خریتو مرتکب بشی ها  (پسر بودن نه تنها هیچ مزیتی نسبت به دختر بودن نداره که هیچ هزار تا هم دردسر داره).

فکر نکنی بابات از این نادوناست که نمیدونه تو تا حالا یه خانم بامزه و مهربون شدی نه بابا، شوخی کردیم معاشرت کرده باشیم . یه کلمه بیشترم بنویسم این مامانت پوست سرمو می کنه که تو پسر می خوای اما به دلایل زیر خیالت تخت تخت باشه که حق با مامانت نیست.( نکته اخلاقی 2 : معمولاحق با شما خانوما نیست)

6-دلشوره مامان

عزیزم بالاخره دختری یا پسر؟

7-کفشای خانو خانوما

8-اتاق مشترک

9-اوج دلشوره مامان

کمتر از 4 روز تا تولد ترانه

10- آخرین پست مامان قبل از به دنیا اومدنت

شاید آخرین پست بارداری ترانه جون

11-بهترین روز سال

تولد دختر کوچولوی من و بابایی

12-عکس های دختر کوچولو

13-گوش ترانه خانم سوراخ شد

14- ترانه ای برای ترانه و همسرم

تو بدین شکر دهانی، چه کنم نامهربانی                         دل من چو سنگ خارا، نبود که میشکانی

نروم زکویت ای دوست، و گرم زخود برانی                        شکنم غرور خود را، به امید همزبانی

تو دگر چه خواهی از من، که شکستم و گسستم             بنمانده هیچم الا ، به جز آنکه بی زبانی

نروم به جای دیگر، که دگر نمانده جایی                          به جز از در محبت، اگرم ز در نرانی

من بی قرار دلخون، چه کنم که بر نگردد                         نگهت ز چشم مجنون، چه کنم نامهربانی

15-عکس های ترانه خانم

16-واکسن پردردسر

17-عکسهای ترانه جون توی شمال

18-عکسای ترانه خانم از اول آبان تا امروز 8 آبان

19- امروز بردمت آتلیه

20-عکس ترانه خانم توی روز تاسوعا و عاشورا

21-ترانه و مامانش و باباش توی کیش

22-عکسهای ترانه توی آتلیه سها

23- ماهگیت مبارک دختر نازم

24-عکسای ترانه از اول دی تا امروز 13 دی

25- شش ماهگیت مبارک باشه عزیز دلم

26-بازم عسسسسسسسسک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرا
24 اسفند 91 0:10
امیدوارم 3 تایی سال جدید و خوبی رو شروع کنین !

چقدر خاطره ها قشنگن !!!



ماشاالله به ترانه خانم ...


ممنون عزيزم مرسي
♥ مامان آینده ♥
24 اسفند 91 10:31
سلام عزیزم...

خوبین؟!

ترانه جونم خوبه؟!

به به سال 91 با کلی خاطره خوب....

فکر کنم بهترین اتفاق سال 91 تولد ترانه جون بوده

انشالله سال 92 هم براتون سال پربار و پر از آرامشی باشه


سلام گلم ممنون شما خوبين؟
ممنون از لطفتون انشاالله سال 92 هم براي شما پر از خير و بركت باشه
مامان بشری
25 اسفند 91 11:02
عزیزم
ان شالله که سال جدید هم براتون فقط پر از اتفاقای خوب خوب باشه



ممنون گلم همچنين براي شما
مامان سارا
27 اسفند 91 13:50
حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد رابه شما دوست عزیز تبریک می گم و سالی سرشار از برکت و خوشی برای شما و خانواده گرامیتون آرزو دارم .
از طرف وبلاگ کیان هدیه ی ناب خدا



مرسسسيييييييييييييييييي
مامان سارا
27 اسفند 91 14:01
خیلی با حال بود
ایشاا... سال های سال در کنار هم شاد و سلامت باشید


ممنون عزيزم همچنين شما و خانواده محترمتون