ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

بازم عسسسسسسسسک

1391/12/19 21:18
نویسنده : نرگس
1,273 بازدید
اشتراک گذاری

 

الهی قربون دختر تپل و نازم بشم اینم یکسری عسک دیگههههههه

 

 

این سرهمی خوشگلو خاله ساره و حسنا ( دختر خالت )که رفته بودن مشهد برات سوغاتی آورده بودن.دستشون درد نکنه خیلی بهت میاد.

 

 

قربونت برم که الان با پسر فرقی نداری

 

قربون چتریای موهات قرتی من

 

 

کی میخواب بیخیال این موبایل ما بشی آخه شما؟

 

 

خاله پیرزن من فدای طرز نشستنت بشم

 

جدیدا یاد گرفتی وقتی از چیزی ناراحتی به خودت فشار میاری و حالت زور زدن به خودت میگیری و صدای غر غر از خودت در میاری .....اینجوری......

 

ای فدای دخمل تپل که همش در حال خوردن انگشتاتی

 

 

عزیزممممممممم این بافتنی ها رو دو سه هفته پیش برات سفارش داده بودم که دیروز آماده شدن و رفتیم برات گرفتیم.

 

 

فدای تو دخمل برم که پشتتو تکیه دادی به پشتی و وایسادی.......حدود ده بیست ثانیه اینجوری خودتو نگه میداری

 

 

عزیز دل یک چشمی من

 

توی بقیه عکسا حالت های مختلف خوردن انگشتای دستت هست خیلی بامزه میخوری.....

 

 

اینجا دیگه خسته شدی که از بس ازت عسک گرفتم

 

بخاطر همین خندوندیمت و آخرین عسکو ازت گرفتیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله مزگان(مامان گلبرگ)
20 اسفند 91 0:26
یعنی غش کردم واسه دخمل ناز وگرئ وقلمبه شما.


مرسییییییییییییی نظر لطفته خاله مژگان
مامان سارا
20 اسفند 91 11:32
هزارماشاا...
اسپند یادت نره خانومی
از اون بازوهای توپولیش یه گاز میگیری


ممنون عزیزممممممم
آره خیلی دوست دارم خودمم یک گاز محکم بگیرم ولی هنوز نشده .............
سمانه مامان آوا
20 اسفند 91 17:26
واییی ماشالا هزار ماشالا... خیلی ناز دخملی.....چه تلای نازی واسش گرفتی....اون بافت طوسیه هم خیلی ناز و قشنگه...بوسسسسس ترانه جون


ممنون خاله سمانه جون آوا خانم ناز و خوشگلو ببوس
♥ مامان آینده ♥
21 اسفند 91 13:58
سلام عزیزم...!!

خوبی؟!

واااااااای یعنی گل دخترت شانس آورده که من ازش دورم

وگرنه همچین گاز گازش میکردم و می چلوندمش تا وقتی خسته شم.......

عزیییییییییزم ماشالله خیلی ناز و خوردنیه

لباساش هم یکی از یکی شیک تر و قشنگ ترن....

دوست دارم هروقت نی نی دار شدم

نی نی ام هم تیپ دختر شما بشه...


عزيزم نظر لطفته فدات شم. مرسييييييييييي
چشمات ناز ميبينه..........

انشاالله خدا يك دختر ناز و خوشتبپ بهت ميده

♥ مامان آینده ♥
21 اسفند 91 13:59
بافتنی هاش هم خیلی قشنگن...

میشه بپرسم کجا سفارش دادید؟!

سفارش اینترنتی آیا؟!


مرسي عزيزم از سايت ني ني بافت سفارش دادم . توي پيوندهام آدرسش هست
مامان بشری
22 اسفند 91 13:57
وای که چقدر این دختر شما خوردنی شده
خدا حفظش کنه
من که منتظرم دختر خودمم یکم بزرگتر بشه بتونم تو بقلم فشارش بدم و یه بوس ابدار بکنمش



مرسی عزیزم. بشری جون خوبه؟از طرف من ببوسش.
mumy
22 اسفند 91 19:00
واییییییی باز اومدی دلبری کنییییییییییییی خوشمله با اون تیپه جیگرتتتتتت


خوب آخه میخوام دل آرمینو ببرم دیگههههه