ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

آخرين روز كاري سال 91

1391/12/28 10:36
نویسنده : نرگس
613 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترانه گلم. امروز روز 28 اسفند 91 و آخرين روز كاري سال 91 هست.

عزيز دلم امسال سال خيلي خوب و شگفت انگيزي براي من و  بابايي بود. مهمترين و شيرين ترين اتفاقش تولد گل زندگيم بود كه شما باشي. آشنا شدن من با تو ....... تو توي سال 90 هم با من و بابايي بودي ولي توي دلم. من تو رو نميشناختم و قيافتو نديده بودم و اخلاقياتت دستم نبود ولي امسال هم چهره ي ماهتو ديدم هم فهميدم كه خدا چه دختر صبور و مهربوني بهمون داده. هيچ وقت امسالو فراموش نميكنم.

امروز شما پيش خاله فائزه هستي و من قراره طيق معمول هر روز زودي بيام خونه و تا 17 فروردين ديگه پيش هم باشيم. اگر بشه با هم بريم سفر و خوش بگذرونيم. امسال اولين عيد نوروزو با شما تجربه ميكنيم. انشاالله سال 92 سال خوب و پربركت و پر از شادي براي تمام خانواده ها باشه. دوستت دارم مثل هميشه بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمانه مامان آوا
29 اسفند 91 19:09
نرگس عزیز پیشاپیش سال نو شما مبارک....امیدوارم در کنار ترانه گل و همسرتون سال شاد و پر برکتی رو شروع کنین.....


ممنون عزيز دلم فدات شم
♥ مامان آینده ♥
30 اسفند 91 10:17
عید است ولی بدون او غم داریم عاشق شده ایم و عشق را کم داریم ای کاش که این عید ظهورش برسد اینگونه هزار عید با هم داریم اللهم عجل لولیک الفرج سال نو مبارک
نرگس مامان باران
30 اسفند 91 15:30
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم
♥ مامان آینده ♥
2 فروردین 92 11:19