ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

سلام بلا

1391/4/17 10:17
نویسنده : نرگس
461 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل بابا سلام

خوب بلا خانم خوب خانم مارو اذیت می کنی ها

دیشب بد خواب شده بودم به خاطر همین وضعیت مامانتو تونستم درک کنم

خوشگل بابا اینقدر مامانی اذیت بود که نزدیک بود براش گریه کنم

ما باباها خیلی این مشکلاتو به صورت واقعی درک نمی کنیم

من یه زمانی به مامانت قول داده بودم همیشه دوتایی جیک جیک کنیم  سر قولم هستم

مامان تو همه هستی منه بلا

بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
17 تیر 91 13:55
آخی عزیزمممممم الهی نینی ات صجصج سالم دنیا بیادد آخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


مرسی گلم


♥ مامان آینده ♥
17 تیر 91 14:03
سلام به مامان و بابای مهربون ترانه جون...!

خوبین؟!

خوش به حال ترانه که مامان و بابایی به مهربونی شما داره....

انشالله که قدرتونو میدونه و فرزند خوبی براتون خواهد بود....


مرسی عزیزم فدات شم . خوبی از خودته