ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

ترانه جونم ديشب هم كلي خريد كرديم

1391/3/8 8:30
نویسنده : نرگس
594 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوب و نازنينم. خوبي ماماني؟

يكم بدقوليمو ببخش عزيز دلم. راستشو بخواي تقصير من نبود. آخه قرار بود شنبه عكساي لباساتو برات بذارم توي وبت. راستشو بخواي شنبه عصر رفتم خونه خاله فائزه و مامان جون هم اونجا بود و لباسا رو با هم نگاه كرديم و چقدر كه ناز بودن.

ساعت 9 هم اومديم خونمون و تا ساعت 11 از همشون عكس گرفتم و آماده كردم كه آپلودشون  كنم كه ديدم اينترنت خونه قطعه. يكشنبه بعد از نماز صبح هم كه چك كردم اينترنتي در كار نبود . بعدش تصميم گرفتم كه نرم سر كار و برم خونه خاله فائزه و با مامان جون يكم كارامونو بكنيم.

خلاصه ديروز رو مرخصي گرفتم و با مامان جون سه تا تشك چه برات دوختيم يكي براي خونه مامان جون يكي براي مسافرت يكي هم براي توي خونه. خيلي خوشگل شدن بايد ببينيشون.

عصر هم با مامان جون و  خاله فائزه رفتيم جمهوري و دو سه تا عروسك و آويز بالاي تخت و چند تا كلاه و يك سارافون ناز و يك پتو برات خريديم.

از اون طرف  هم رفتيم خيابون بهار و رفتيم ني ني لاي لاي بخريم كه اوني كه پسنديديم رو گفت بايد برم از انبار بيارم و فردا حاضر ميشه اگر توي انبار باشه. بجاش يك بسته پوشك و يك ساك وسايل گرفتيم.

عزيز دلم ديشب ساعت 12:30 بود كه رسيديم خونه و انقدر خسته بودم كه نتونستم عكس وسايلتو بگيرم . البته فايده اي هم نداشت چون اينترنتمون هنوز هم قطعه. الانم اومدم سركار و كلي خسته و خواب آلود هستم.

راستي طرح كمد و دراورت رو هم ديروز با مامان جون و خاله فائزه ريختيم و اگر خدا بخواد امشب يا فردا ميريم سفارش ميديم.

خيلي دوستت دارم گلم. فعلا بووووووووس و بااااااااي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)