ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

مامان جون خيلي برامون زحمت ميكشه

1391/3/8 10:18
نویسنده : نرگس
336 بازدید
اشتراک گذاری

ترانه جونم بازم سلام. خوبي عزيزم؟

الان ميخوام يك كوچولو از زحمت هاي مامان جون برات بگم.

مامان جون خيلي تو رو دوست داره و برات ذوق نشون ميده. با اينكه مريض احواله و خيلي سرش شلوغه و كمر درد و پادرد داره ولي براي خريداي تو خيلي ذوق نشون ميده و وقت ميذاره و سليقه به خرج ميده. براي منم كلي خياطي ميكنه. هر چي هم بهش ميگيم اينقدر به خودت زحمت نده گوش نميده و ميگه خودم دوست دارم اين كارا رو بكنم.

خيلي نگران مامان جون هستم. خيلي فشار روشه. ولي همش به فكر اينه كه كاراي من و خاله و فائزه و خاله ساره رو انجام بده و از جون و دل مايه ميذاره.

از خداي مهربون ميخوام كه همه ماماناي مهربون دنيا رو صحيح و سالم نگه داره تا سايهشون هميشه بالاي سر بچه هاشون باشه.

عزيز دلم فعلا باااااااااااي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)