ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

سلام دخملييييييييي......لباسات اومده

1391/3/6 9:48
نویسنده : نرگس
338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم خوبي ماماني؟

دختر گلم اين دور روز آخر هفته حسابي خسته شدم نميدوني . اين پروژه مسخره خيلي اذيتم كرد. ولي بالاخره امروز سحر ساعت 3 تمومش كردم و فرستادم .

عوضش الان حسابي خواب آلود هستم و خسته . خونه حسابي به هم ريخته هست. و كلي كاراي تو هم مونده. ديشب بابايي هم با من بيدار مونده بود. تو هم گير داده بودي و لگد بارونم ميكردي. بابات ميگفت خوب دختر خسته شده ميخواد استراحت كنه تو نميذاري.......آره دخملي؟ ببخشيد گلم. ولي عوضش خبراي باحال دارم برات. امشب لباسهايي كه سفارش داده بوديم به دستمون ميرسه. امشب ازشون عكس ميگيرم و ميذارم توي وبلاگت عزيزم.خيلي مامانم تعريفشونو كرده ميگه خيلي خوشگلن.

راستي دو سه هفته اي هست كه اذيت شدنام بيشتر شده. كمر درد و سنگيني و ورم معده و روده و .......

يك مشكل ديگه هم كه پيدا كردم اينه كه هر از گاهي ماهيجه پام ميگره. آخرين بار چهارشنبه نصفه شب بود كه به شدت ماهيچه ساق پام گرفت و من از دردش شروع كردم به جيغ و داد و بيداد كه بابايي فوري بيدار شد و شروع كرد به ماساژ دادن. خيلي طول نكشيد كه باز شد ولي به قدري دردش زياد بود كه تا الان هنوز احساس گرفتگي دارم و نميتونم درست راه برم........ههههههههه مامانت لنگ شده.

ديشب كه دير خوابيديم امروز صبح ساعت 7 بيدار شديم و تا كارامونو بكنيم من 9 رسيدم سر كار.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)