ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

امشب بابایی نیست

1391/3/3 1:40
نویسنده : نرگس
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم خوبی؟

امشب من و تو تنهایی هستیم. البته دایی هم هست ولی بابایی ماموریت هست. دیروز صبح زود از زیر قران ردش کردم و انشاالله امشب میاد.

راستی من باید دیروز یک آمپول میزدم چون گروه خونی من منفی هست و بابایی مثبت ولی هنوز نزدم. انشاالله فردا میرم میزنم.

عزیزم تا الان داشتم روی پروژه ای که گرفته بودم کار میکردم. ببخشید اگر اذیت میشی. فدات شم. الان دیگه میخوام  برم روی تخت و دوتایی با هم بخوابیم. خیلی دوستت دارم. بوس . شبت خوش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سرندیپیتی
3 خرداد 91 14:42
سلام نرگس جونم خوبی؟؟ وااااااای چه قدر وسایل ترانه جون خوشگله...دست خودت و مامان بابای گلت درد نکنه.ایشالله به شادی از همه وسایل دخمل گلت استفاده کنی بوسسسسس برای ترانه ناز و مامانش