ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

سری بعدی خریدهای لوازم ترانه خانم

1391/2/29 18:13
نویسنده : نرگس
479 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترانه جونم خوبی دخترم؟

این چند روز هم مثل همیشه لگدهای اساسی به من زدیاااااااااااااا............یادت باشه ها. تازه پنج شنبه ناهار خونه مامان بابایی بودیم بعد از ناهار شروع کردی لگدهای محکم زدن تا 2 ساعت هم ول کن نبودی . تازه به عمه نجمه هم لگد زدنتو نشون دادم...........دیدی چغلی کردم.............هههههههههههه

حالا بذار عکسای یکسری دیگه از خریدها رو هم برات بذارم ببینم خوشت میاد یا نه........

این تخت و پارکت هست که دیشب با مامانم رفتیم خریدیم. اینو برات گرفتم بجای گهواره . هم سبک و جمع و جور هست برای جابجا کردن و حتی مسافرت و هم رنگش به سرویس خواب دم دستیت میاد گلم. انشاالله که مبارکت باشه و خوشت بیاد.

اینم عکس سرویس خواب دم دستیت که قبلا هم برات گذاشته بودم.

اینا هم یکسری دیگه از لوازم بهداشتیت هست :

اینم سرویس رنده دخمل کوچولوم

اینم یک جفت کفش کوچولو واسه ترانه کوچولو

اینم شورت آموزشی

اینم تشک تعویضت

اینم از تبدیل سرویس فرنگی و پوشک نوزدایت

اینم دو جفت گل سر

اینم از سرویس وان حمامت ........ای فدای تو دختر ناز برم که چه کیفی داره توی وان حمام کردنت......

عزیز دلم نمیگم بهترین ها رو برات خریدم. راستشو بخوای سعی کردم لباسهات و کالسکتو خوب بگیرم ولی بقیه اجناس رو یکم قیمت مناسب تر. شرمنده گلم . آخه بابایی تازه دیروز یک دونگ از یک زمینو شریکی خریده و قراره که بسازیمش. امیدوارم که برای آینده هر سه ما خوب باشه.

قربونت برم گلم. فعلا بای تا خریدهای بعدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)