ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

اینم عکس خریدهایی که برات تعریف کرده بودم

1391/2/27 1:05
نویسنده : نرگس
2,489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی دختر گلم؟

امشب اومدم عکس خریدهایی که برات کرده بودم رو بزارم. البته خریدهایی که از مارک next برات کردم رو هنوز به دستم نرسیده که عکس بگیرم. انشاالله که خوشت بیاد گلم.

چوب لباسی

سرویس خواب دم دستی

سرویس رو تختی

 

دور تختی

یک جفت کفش برای یکسالگیت

اسباب بازی برای توی حمام

یکسری از لوازم بهداشتیت - برس - قاشق نرم - جا پستونکی - پستونک - ناخن گیر ذره بین دار - تب سنج - شیشه دارو

شیشه آب میوه خوری و جغجغه های رنگی که به قول بابا مهدیت همینجوریشم سرمون میره دیگه چه برسه وقتی که داری با اینا بازی میکنی

فلاسک آب جوش

 

 

اینم سرویس حوله خوشگلت

اینم جوراب شلواری برای زیر سارافون هات

عزیز دلم اینم پرده برای ورودی اتاق من و تو هست که به مناسبت ورودت با کمک مامانم دوختم که محفوظ باشه..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمانه
27 اردیبهشت 91 12:07
به به مبارک باشه خیلی همه چیزا نازن....ایشالا به دل خوش استفاده بشه مامان با سلیقه