ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

7 بهمن روز شروع به کار من

1391/10/25 0:25
نویسنده : نرگس
456 بازدید
اشتراک گذاری

ترانه جونم امروز بالاخره موفق شدم آقای سعیدیو ( کارمند کارگزینی شرکت) پیدا کنم. در مورد این پرسیدم که کی باید برگردم سرکار و معلوم شد که 7 بهمن باید شروع به کار کنمآخ نه 8 بهمن

تعداد مرخصی های باقیموندم تا آخر سالو هم پرسیدم که 11 روز و 5 ساعت هست. میخوام اگر رئیس موافقت کنه از 7 بهمن هر روز ساعت 7:30 سرکار باشم ولی تا 13 بیشتر نمونم و بقیشو مرخصی بگیرم.

ساعت کار مامانی قبلا 7:30 تا 16:15 بود که بدلیل ورود توی وروجک یک ساعت و نیم از ساعت کاریم کم میشه یعنی میشه تا 14:45 که میخوام اگر اجازه بدن ساعت 13 هر روز فلنگو ببندم..نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله مزگان(مامان گلبرگ)
25 دی 91 21:42
وای چقد سخته نه؟
پس ترانه جون رو کجا میزاری؟ مهد خوب براش یافتی بالاخره؟
میخوای بیار بزار پیش من با گلبرگ دوتایی با هم بازی کنن.


خیلی سخته مژگان جون. فعلا مادر خودم و مادر همسرم شیفتی میان نگهش دارن ولی بعد از عید احتمال 99درصد استعفا میدم.
مرسی عزیزم لطف داری.بوس.
مامان جون
25 دی 91 22:13
بسلامتي عزيزم نگران نباش خدا بزرگه هر چي خيره پيش مياد.


خیلی ممنون. توکل به خدا.
♥ مامان آینده ♥
28 دی 91 10:21
سلام عزیزم خوبی؟! پس بالاخره تصمیم گرفتی برگردی سر کار.... انشاله موفق باشی عزیزم.......
♥ مامان آینده ♥
7 بهمن 91 10:11


اولین روز کاری بعد از تولد ترانه جون مبارک....


مرسییییی