ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

بازم عسک از ترانه گل

1391/10/19 13:49
نویسنده : نرگس
582 بازدید
اشتراک گذاری

ترانه خوشگلم این عکسا مربوط به روز اربعین یعنی 14 دی هست که توی خونه مامان جون فاطمه ازت گرفتم. لباس مشکیت هم یک سارافون با زیر سارافونیه که مامان جون طاهره برات دوخیده.

 

 

اینجا به مبل تکیه داده بودی و مامان جون فاطمه داشت باهات حرف میزد و تو هم با دقت گوش میدادی..

 

اینا هم عکساییه که روز 15 دی خونه مامان جون طاهره ازت گرفتم.

 

 

 

دیشب من و بابایی تصمیم گرفتیم ببریمت حمام چون خیلی کفیث شده بودی. بعد از حمام ازت کلی عکس گرفتیم. تو اونقدر توی حمام بامزه توی وانت میشینی و لبه های وان رو با دستت نگه میداری که نیافتی که نگو...........قربون گرد و گلوله بودنت بشم که اینقدر بامزه هستی

 

 

این عکسا رو امروز صبح  ازت گرفتم .

 

لباستو خیس کردی و منم مجبور شدم لباساتو عوض کنم.

 

الانم عین فرشته ها خوابیدی و من اومدم به وبلاگ نویسی   ..........اینجورییییییی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
19 دی 91 14:25
سلام قربووووووووووووووووووووووووووونت برم ...
ترانه جونم خیلییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارما ماشالله ماه شدی


سلاااااااااام خاله جونم مرسییییییی منم شما رو خیلی دوست دارم
سارا
19 دی 91 14:45
ای جووووووووووووونم.چه ناناسی شده

بچه ها از حموم که میان حسابیییییییی خوردنی

میشن.از طرف من 2تا بوس کوشولو بذار رو لپای

دخمل گلت.

عکسهای ترانه داغه داغه به موقع رسیدم


مرسیییییییییییییی عزیزم لطف داری . شما هم از طرف من پسمل گلتو ببوس
مامان جون
19 دی 91 22:06
جانم چقدههههههههههههه نااااااااااااااااازه فداش شم الهي
Mumy
20 دی 91 18:54
وای که چخده تو ناسیییییی دخملی


ملسیییییییییی مامی جونم.
♥ مامان آینده ♥
21 دی 91 12:21
سلام...!!!

خوبین خوشین سلامتین؟!

وااااااااااای چقدر دوست دارم این ترانه خانومو بخورمش من........!!!

عزیززززززززززم ماشالله خیلی ناز و بامزه اس

خدا حفظش کنه براتون.....







مرسییییی
♥ مامان آینده ♥
21 دی 91 12:25
عزیزم خصوصی دارید...


سلام خانمی متوجه نشدم منظورتونو.........
جیران
24 دی 91 14:55
سلام
دخمل نازی داری ماشاالله.
خدا حفظش کنه.
شبیه بچگی های خودته.عکسات بامزه بودن
خوشحال میشم به وب من هم بیای.


سلام ممنون عزیزم مرسی حتما میام گلم


سارا
24 دی 91 15:33
سلام عزیزم

من که نی نی ندارم هنوز

سرندیپیتی کلوپ هستم.فکر کنم با یه سارا دیگه

منو اشتباه گرفتی نرگس جون


سلام عزیزم. ای وای ببخشید. آره با سارا مامان کیان اشتباه گرفته بودم . خوبی عزیزم. انشاالله هر موقع صلاح باشه خدا یک نی نی سالم و صالح بهت میده.