ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

قرار آتلیه رو گذاشتیم

1391/4/19 14:22
نویسنده : نرگس
549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل گل و کوچمولوم. البته دیگه ماشاالله حسابی بزرگ شدی و برای خودت خانمی شدی.

فردا قراره با بابایی سه تایی بریم آتلیه عکس بگیریم. طبق معمول نمیدونم چی بپوشم. دیشب واسه بابایی یک دست پیراهن و شلوار خریدیم . امشب هم میخوام برای خودم بخرم. یکی از لباسای نازت رو هم قراره فردا همراهمون ببریم. امیدوارم مشکلی پیش نیاد و عکسهای خوشگلی بشن و وقتی بزرگ شدی بهت نشونشون بدم.

خیلی دوستت دارم ترانه خانم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Mumy
20 تیر 91 8:53
سلام عزیزم
من دو هفته دیگه معاینه لگن بشم تکلیفم مشخص میشه خودم که طبیعی میخوام و بیست مرداد میشه
شما کی میپره بغلت دخمل ؟


سلام عزیزم. من بهم 8 مرداد وقت سزارین داد یعنی خودم میخواستم. اگر طبیعی میخواستم میشد 18 مرداد. نینی هامون تقریبا همسن هستنااااااااا...به سلامتی حتما خبرشو بده.