ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

گذران يك روز تعطيل سه تايي باهم

1391/3/30 8:47
نویسنده : نرگس
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شيطونكم. خوبي گلم؟

ديروز به من و بابايي كه خيلي خوش گذشت. اميدوارم به تو هم خوش گذشته باشه. خيلي روز خوب و آرومي بود. چون تعطيل بود و من و بابايي تنها بوديم و تونستيم تا ساعت 10 بخوابيم. بعدشم با هم صبحانه خورديم و يك فيلم ديديم. ناهار عدس پلو درست كرديم و ساعت 4 خورديم . بعدش من دراز كشيدم روي مبل و تو شروع كردي به وول خوردن. بابايي و من حدود 1 ساعت داشتيم حركاتتو از روي دل من دنبال ميكرديم. بابات خيلي خوشش اومده بود. ميگفت انگار كه دو تا زانو يا آرنجتو ميكشيدي به دل من و از هم جدا ميكردي. انگار كه داري خودتو كش و قوس ميدي.

خيلي لحظات شيريني بود. بعدش كلي با هم در مورد اومدن تو صحبت كرديم و بخاطر اينكه خدا تو رو به ما داده خدا رو شكر كرديم و راستشو بخواي يك كوچولو دلتنگ اين تنهايي هامون شديم و با هم گريه كرديم. از همديگه بخاطر خوبيهامون تو  اين 5 سال و نيم زندگي تشكر و بخاطر بديهامون عذر خواهي كرديم. بعدشم قرار گذاشتيم توي اين يك ماه و اندي باقي مونده تا ورود توي وروجك قشنگ به زندگيمون آخرين كارهاي به اصطلاح دوتاييمون رو انجام بديم. آخرين مسافرت دوتايي آخرين سينماي دوتايي آخرين پارك و تفريح دوتايي و.......

قرار گذاشتيم شب قبل از بدنيا اومدنت دو تايي با هم بريم توي اتاقمون و با هم درد دل كنيم و چند ساعتي بيدار بمونيم و قول و قرارامونو با هم بذاريم. اين حرفهارو كه ميزديم جفتمون داشتيم گريه ميكرديم.

دختر قشنگم. تو فرشته زندگي مايي و ما بايد بتونيم خوب از تو مراقبت كنيم و تمام نيازهاتو تا جايي كه ميتونيم براورده كنيم. مارو ببخش اگر تا حالا كوتاهي كرديم باور كن ناخواسته بوده. اگر زماني هم احساس كردي كه داريم در حقت كوتاهي ميكنيم بازم مارو ببخش و بهمون گوشزد كن . چون تو روياي زندگي مشترك و حاصل عشق من و بابايي.. دلمون نميخواد اذيت شي و احساس كني برات كم ميذاريم.

اميدوارم روزهاي خوبي در كنار هم داشته باشيم و از هم راضي بمونيم. بابايي خيلي دختر بابا ترانه بابا ميكنه ها......يادت باشه بيشتر از من تحويلش بگيري......قربون دختر مهربونم بشم. دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)