ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

دلم برات تنگ شده

1391/3/28 16:48
نویسنده : نرگس
410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترانه اي خوبي؟ امروز بالاخره كلي لگدهاتو نثارم كردي. خيلي دوست دارم تكون خوردناتو . دوست دارم بيشتر باهات حرف بزنم تا وقتي بدنيا مياي صدامو بشناسي. ولي متاسفانه سركار امكانش نيست . وقتي هم ميرسم خونه چون مامان جون و باباجون هستن روم نميشه . ولي وقتي باهات تنها ميشم يا با بابايي سوار ماشين هستيم تا بيام سركار يا از سركار برگرديم . سعي ميكنم صدات كنم و باهات حرف بزنم.

اميدوارم صدامو بشنوي و برات آزاردهنده نباشه و باهاش انس بگيري. همونجوري كه من با تكونات انس گرفتم. كه وقتي نيست احساس دلتنگي و ناراحتي ميكنم.

الان من منتظرم بابايي بياد دنبالم سه تايي با هم بريم خونه. خيلي خوابم مياد. اميدورام بابايي زود برسه . قرار بوده كه ساعت 4:30 از محل كارش راه بيافته.

خيلي دوستت دارم. بوس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)