ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

سلام عزیز دلم

1391/2/19 16:45
نویسنده : نرگس
637 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برم الهی.........خوبی؟

امروز من و بابایی رفتیم سونوگرافی تا دقیق خانم دکتر بررسی کنن که خدای نکرده مشکلی نداشته باشی.

خدا رو شکر سالم بودی گلم. بابایی هم تو رو دید برای اولین بار . یک کوچولو دماخت بزرگ بود ....بابایی گفت که شوهر گیرت نمیاد..........ولی من دعواش کردم گفتم بچم تازه یک کیلو و 70 گرمه ....تپلی شه خوشگلتر هم میشه. لبات هم گوشتی بود که به نظر من خوشگل بودی.........ولی عزیزم بدجوری گذاشتیمون سرکار ها........اون از دیروز که پزشکم بهم گفت صددرصد پسری و این هم از امروز که خانم دکتر متخصص سونوگرافی گفت صددرصد دختری...........قایم موشک بازی دوست داری نه؟

به هرحال امیدوارم هر چی هستی صحیح و سالم باشی گلم. ولی دیگه اطمینان ندارم به حرف هیچ کدومشون.

مهم اینه که تا الان سالم بودی ............برای سلامتیت دعا میکنم گلم.

قربونت برم الهی دختر یا پسر قشنگم.

یک بوس به مامانی بدههههههههههه.............مااااااااااااااااااااچچچچچچچچچچچچچچچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
19 اردیبهشت 91 19:41
ای جان دلممم ایشالا هر چی که هست سالم باشه عسیسسسس دلممممم
Mumy
23 اردیبهشت 91 1:21
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است

بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .




سلام عزيزم. روزت مبارك