ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

عزیزم بالاخره دختری یا پسر؟

1391/2/18 22:18
نویسنده : نرگس
517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی؟.................میترسم دیگه بگم ترانه .......

آخه امروز نوبت دکترم بود و رفتم خانم دکتر صدای قلبتو که شنید همینجور داشتی لگد میزدی و تند تند داشت قلبت تالاپ تواوپ میکرد گلم. خانم دکتر گفت ماشاالله ..........انگار که به نظرش اومده بود خیلی عجله داری و شیطونی.....ای فدای اون لگدهات برم .......

بعدش شروع کرد به سونو کردن که وضعیتتو ببینه من پرسیدم که جنسیت هم معلومه یا نه.....خانم دکتر گفت پشتت بهشه ............ولی یکم سعی کرد و گفت بلهههههههههههههههه از نظر من پسره.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بعدم گفت اگر سونوی قبلی بهت نگفته بودن دختره من بهت میگفتم صد در صد پسره..........منو بگی حسابی شوکه شدم .......گفتم آخه من کلی خرید کردم..........خانم دکتر برام سونو نوشت که احتمالا فردا میرم انجام میدم.

عزیز دلم اولش خیلی ناراحت شدم که شاید پسر باشی و به مامانم زنگ زدم و راستشو بخوای گریه کردم و گفتم پسر دوست ندارم........مامانم هم کلی ناراحت شد و دلداریم داد که این چه حرفیه و ناشکری نکنم....ولی من تا یکساعت ناراحت بودم و گریه میکردم.....وقتی رسیدم خونه خیلی ناراحت شدم از کارام و کلی از اینکه بخاطر دختر یا پسر بودن برای خدا تعیین تکلیف میکنم از خودم بدم اومد. فکر کردم گفتم من تو رو ندیده دوست دارم و عاشقتم .. شاید بخاطر اینکه برات خرید کردم و تصورم این بوده که دختری و باهات دخترونه حرف زدم و ترانه صدات کردم یکدفعه شوکه شدم. و الا الان که فکر میکنم میبینم مثل امروز صبح که فکر میکردم دختری دوستت دارم..........تازه رفتم توی سایت next و یک عالمه لباسای خوشگل پسرونه پسندیدم که اگر پسر باشی میخوام برات سفارش بدم. عزیز دلم خیلی دوستت دارم......انشاالله که تو و خدا منو ببخشین.

خیلی خیلی خیلی دوستت دارم هر چی باشی و هر جور باشی............فقط دعا میکنم سالم باشی و سالم بدنیا بیای و صالح باشی..........فدات شم دختر یا پسر گلم.............قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نایسل
19 اردیبهشت 91 19:42
جیگرم سالم باشه فقط همیننننن و از خدا بخواه