ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

بابايي هم تكون خوردنتو از روي دلم ديد

1391/1/30 10:44
نویسنده : نرگس
518 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترانه جونم خوبي؟

اگر بدوني ديروز عصر كه رسيديم خونه من رفتم دوش گرفتم و روي دلم روغن زدم و چون خسته بودم يكم روي تخت دراز كشيدم كه ديدم شروع كردي لگد زدن ....( تو بيشتر سمت راست دلم لگد ميزني)

بابايي رو صدا كردم كه بيا ببين اونم تندي دويد اومدكه ببينه چجوري تكون ميخوري.....بعدش بهش گفتم كجاي دلمو بايد نگاه كنه. همون موقع بود كه لگد كاري و محكم نصيبم كردي و بابايي ديد وكلي ذوق زده شد.

اي فداي اون لگدات برم كه اينقدر محكمه.....

راستي ديشب خواب ديدم سرويس چوبتو سفارش داديم كرمي بود. بعدش كه آوردن ياسي آوردن. من كلي غر زدم كه من كه اين رنگي نميخواستم ولي همه ميگفتن همين قشنگه نميخواد پسش بدي.....آخه من ميخوام سرويس چوبتو با اتاق خودم ست كنم والا رنگ از اون قشنگ تر هم ميشد پيدا كرد. خلاصه كلي توي خواب حرص خوردم.

راستي اين روزها دنبال قيمت دلار هستم كه اگر پائين بياد بخرم و بدم خاله الهام كه ميره دبي برات كالسكه stokke بياره . پريروز تا 1640 پائين اومده بود ولي امروز 1800 هست. با همين قيمت هم بازم حدود 500 هزار تومن به نفعمه.....آخه نميدوني چه كالسكه خوب و راحتي هست. خيلي دوست دارم اونو برات بگيرم . قيمت جهانيش 1050 دلاره...........يك علتي كه نميخوام حالا حالاها مرخصي بگيرم اينه كه پول به اندازه كافي داشته باشم برات خريد كنم و نگران كم اومدن پول نباشم.

راستي مامان جون ديشب بهم زنگ زد گفت  كه يك سارافون خوشگل برات خريده به رنگ سورمه اي طوسي كه قيمتش حدود 70 هزار تومن بوده ولي خيلي شيكه. گفت اگر بتونه عكسشو برام ميل ميكنه كه ببينمش و بذارمش توي وبلاگت. فدات شم همه دوستت دارن و منتظر اومدنت هستن.

خيلي دوستت دارم. بوسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)