ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

سلام بابایی

1391/1/28 1:49
نویسنده : نرگس
736 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

الان که دارم اینا رو واست مینویسم از 1 نیمه شب گذشته و تازه بعد از کارهام دارم دست به قلم میشم.

می دونی من معروف به ادبیات قوی و مامانت معروف به ادبیات ضعیفه ولی عشق موجب شده مامانت خاطره های شاهکاری برای تو بنویسه.

خاطره هاش در مورد منم شاهکاره اما از نوع تراژیک.

خوندن نوشته های مامان قشنگت ( که من اردیبهشت 7 ساله که دارمش ) منو نسبت به انتخاب احساسیم کاملاً مطمئن میکنه.

مامانت یه دنیا عشقو وارد زندگی من کرد و حالا تو هم میتونی سر سفره ما بشینی و البته یه چند وقتیه که نشستی به سلامتی ( بزن  اون کف قشنگه رو. ساکت اوه الان نه مامان بیدار میشه صبح به حسابش برسقهقهه)

مامانت گاهی اذیت میکنه ولی وقتی میخنده من همه غمای عالمو فراموش میکنم چه برسه به غرغراش ( نکته اخلاقی: زنها همه غرغرو هستند حتی شما دوست عزیزشیطان).

مامانم 1% احتمال میده تو پسر شی. اگه تا حالا این کارو نکردی یه وقت به سرت نزنه این خریتو مرتکب بشی ها  (پسر بودن نه تنها هیچ مزیتی نسبت به دختر بودن نداره که هیچ هزار تا هم دردسر داره).

فکر نکنی بابات از این نادوناست که نمیدونه تو تا حالا یه خانم بامزه و مهربون شدی نه بابا، شوخی کردیم معاشرت کرده باشیم . یه کلمه بیشترم بنویسم این مامانت پوست سرمو می کنه که تو پسر می خوای اما به دلایل زیر خیالت تخت تخت باشه که حق با مامانت نیست.( نکته اخلاقی 2 : معمولاحق با شما خانوما نیست)

1- فامیل ما کلاً تو کار دخترزایی هستن( نکته تاریخی: ما منتظر دختریم مگه خلافش ثابت بشه)

2- باباها عموماً دخترین و بالعکس ( نکته ادبی: بالعکس ایهام داره ولی منظور من اینه که دخترا هم بابایین)

3- ما که از پس مامانت بر نیومدیم بلکه یه حامی خوشگل جیغجیغو پیدا کنم حقمو بگیره( آقای محترم، دوزار بده آش به همین خیال باش. نکته ادبی 2:دخترم این جمله تو پرانتز ضرب المثله)

در ضمن بابات یه استقلالیه اساسیه سعی کن خودتو وفق بدی ( نکته ورزشی- اجتماعی: بچه ها همینجوری هوادار تیمها میشن: به زور باباشون)

همه فامیل منتظرتن اما بیشتر از همه من ومامانیت.

درس برا امشب بسه

دوستتون دارم؛ خانمهایی که تو اتاق بغلی خوابیدین ( مخصوصاً جیغحیغو تررو. نکته انحرافی: بچه من عمراً بتونه مثل مامانش جیغ بزنه)

فعلاً

اینم بوسش

ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)