ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

داری بزرگ میشی گلم

1392/3/12 9:27
نویسنده : نرگس
527 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر با نمک من

چند روزیه که دوباره من تو خونه تنهام و شماو مامان پیش مامان بابای مامان هسبید دیگه دارم از تنهایی میترکم

به خاطر فوت مامان بزرگ مامان چند روزی بود منو مامانی نتونستیم برات چیزی بنویسیم.

خدا مامان بزرگو بیامرزه خیلی زن باخدایی بود و آخرین خاطره من از اون امتحانی بود که بابت خوندن سوره یاسین تو عید از ما گرفت آخه معلم قرآن بودش.

خیلی خوشگلو و تمیز داری یه خانم میشی که میشه باهات گفتمان داشت.

آخه می دونی بابا        من بر عکس اکثز باباها پرحرفم ولی خب مثل اکثرشون بی حوصله.

بجنب زودتر حرف بزن می خوام با هم مذاکره کنیم.

قربونت بابایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطمه زهرا
31 تیر 92 16:26
اقا حسودیم شد خیلی جیگره و خوش لباسه معلومه مامان خوش سلیقه ای داره که دخترش انفدر شیک پوشه
به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال میشم
به تبادل لینک موافق هستین؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام. مرسی عزیزم. نظر لطف شماست.حتما لینکتون میکنم.بوس.