ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

چند تا عسک از ترانه گل توی نه ماه و 21 روزگی

1392/2/30 16:16
نویسنده : نرگس
1,100 بازدید
اشتراک گذاری

 

بقیش توی ادامه مطلبه خاله هاااااااااااا

 

 

ترانه در حال چیدن ظرف توی ماشین ظرفشویی

 

 

ترانه کف آشپزخونه

 

ترانه آویزون به همه چیزو همه جا

 

ترانه در حال خوردن گلسر  ........این گلسرتو مثل پستونک میخوری از روی زمین برش میداری و نصفشو میزاری توی دهنتو در حالی که نصف دیگش بیرونه به ادامه کارای روزمرت ادامه میدیقهقهه

 

 

  ترانه در حال کشیدن جوراب شلواری روی سرش........ترانه خانم از دو هفته پیش هر چیز نرمی که برمیداره مثل تل یا هد و لباس و دستمال و پوشک و ......... نگاهش میکنه و میکشتش روی سرش انگار که میخواد از کلش بکنه تنش........تعجب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان جون
30 اردیبهشت 92 23:52
اي جوووووونم دلم غش رفت بخدا
زهرا
31 اردیبهشت 92 12:31
وای نرگس جون ,دلم میخواد بخورمش ؟


الينا گلينا
5 خرداد 92 12:49
عزيز دلم چقدر تو نازي .اي كوچولوي بلا شلوغ كاري مي كني؟


ملسی خاله
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
8 خرداد 92 22:24
به به ترانه خانم
دختر بزرگی شدی ماشاله
کمکمامانی هم که میکنی ظرفا رو میچینی
دستت درد نکنه


ملسی خاله مژگان آله خاله خیلی بزلگ شدم تازه همه چیزالم به هم میلیزم.....
Mumy
11 خرداد 92 13:33
قربون این دخمل خوشگل بشم من ماشاالله


خدا نکنه مامی جونم ممنون از لطفت