ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

استقلال

1391/12/1 9:01
نویسنده : نرگس
417 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی سلام

امروز صبح وقتی با مامانی داشتیم می رفتیم سر کار همش تو یاد کارای دیشبت بودم، که یه معنی داشت: استقلال.

اشتباه نشه منظور من تیم محبوبم استقلال نبود که ایشالله تو هم طرفدارش میشی.

منظورم اون حس می خوام نمی خوام قشنگیه که داری هر روز پر رنگ تر از روز قبل تو وجودت پرورشش می دی.لبخند

به عنوان مثال؛ دیگه هر چی میدیم نمی خوری بلکه اگه نخوای دهنتو محکم می بندی یا وقتی بغلت می کنیم به هر طرفی که دوست داری می چرخی.

استرس روزی رو دارم که جلومون وایستی و بگی برو بابا شما اصلاً خواست منو درک نمی کنین.استرسنگران

البته مردا حرف خانما رو کلاً خوب متوجه نمیشن منم که بی استعداد.یول

حالا فکر کن این موضوع با اختلاف نسل هم همراه بشه، تازه من همین الانم قدیمی فکر میکنم.

چی شدنیشخندبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

♥ مامان آینده ♥
2 اسفند 91 10:02
سلام مامان نرگس...

خوبی؟!ترانه جونم خوبه؟!!

عزیزم اومدم شما رو به بازی وبلاگی دعوت کنم...

خوشحال میشم بیای وبم...منتظرتم..............


سلام عزیزم مرسی حتما میام گلم
زهرا
4 اسفند 91 1:23
سلام

ماشاالله ترانه جونی ,همینطور پیشرفت کن گلم !

عکس جدید نمیذارین !؟

دلم واسه گل دخملم تنگ شده !


سلام ممنون عزیزم ..........حتما میذاریم