ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

انتخاب اسم

1391/1/9 11:27
نویسنده : نرگس
446 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترانه من . خوبی؟

صبح قشنگت بخیر عزیزم. الان داشتی توی دلم ورجه وورجه میکردی. زبان

من و بابایی بالاخره اسمتو انتخاب کردیم. امیدوارم که دوست داشته باشی . اسمتو گذاشتیم "ترانه".قلب

دوشنبه که با خاله سمیه صحبت میکردم از اسمت خوشش اومد و ترغیب شدم که همین اسم باشه.

عصر دوشنبه هم رفتیم خیابون بهار و سرویس کالسکه دیدیم. ترانه جونم یک سرویس کالسکه خیلی شیک و خوب برات دیدیم اگر بتونم و پولم برسه دوست دارم همونو برات بخرم.مارکش stokke بود. یک مدل maxicosi هم دیدیم برات که اونم خوب بود. حالا باید با بابایی حساب کتاب کنیم ببینیم چی میتونیم بخریم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سونیا
9 فروردین 91 12:14
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشید سال نو مبارک
نانازیا
9 فروردین 91 17:20
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
Mumy
10 فروردین 91 6:27
سلام عزیزم سال نو مبارک . مبارک باشه اسم نازیه مثل خودش