ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

سلام دخملی

1391/1/6 12:12
نویسنده : نرگس
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل گلم. خوبی عزیزم؟ عزیز دلم چند شبه که شبها خیلی بد میخوابم. سعی میکنم فقط به پهلو بخوابم تا یکوقت خدای نکرده اذیت نشی ولی کمرم مفصل های پام درد میگیرن. هر بار هم که میخوام دست به دست بشم به توصیه همه اول بلند میشم بعد دوباره میخوابم. خیلی نگران سلامتیت هستم.

الان داشتم با خاله ساره صحبت میکردم دوباره شروع کردی به در زدن. هههههههههه فدات شم که اینقدر بامزه تکون میخوری.لبخند

عزیز دلم این هفته شرکتمون تعطیله و من توی خونه هستم و به سرم زده اتاق خواب من و باباتو تغییر دکوراسیون بدم که بعدش وسائل تو رو خریدیم راحت توی اتاق خودت بچینم. البته میخوام الان جای تخت خودم رو عوض کنم که یکدونه تخت کوچولو که کنار تخت خودم جا بشه برات بخرم . چشمک

وسائلت رو هم دوست دارم یا آبی فیروزه ای بگیرم یا ترکیب سبز و قرمز. امیدوارم خوشت بیاد گلم.ماچ

خیلی دوست دارم اتاقت رو خوشگل کنم و دیوارش رو رنگ کنم و کلی کار دیگه ولی مامان جون میدونی که ما مستاجریم و نمیدونم بتونم این کارارو برات انجام بدم یا نه.افسوس

امروز میخوام اگر بابایی زود برسه خونه بریم یکم سرویس کالسکه برات ببینیم. آخر هفته هم میخوام برم پیش مامان جونت که اگر تونستیم یکم وسائل کوچولوتو بخریم.زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)