ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

شمارش معکوس تا تمام شدن مهلت مرخصی مامان

1391/9/9 1:17
نویسنده : نرگس
469 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم از دیروز که چهار ماهه شدی همش دلم میلرزه......آخه اگر قرار باشه بعد از اتمام مرخصی زایمانم دوباره برگردم سرکار همش دوماه مونده. این دو ماه هم مثل این چهار ماه مثل برق میگذره... آخه من چه جوری دلم بیاد جیگر گوشمو ول کنم برم سرکار......حتی الانم که تو توی اتاق خوابیدی و من توی هال دارم برات پست میزارم دلم پیشته و دارم  تند تند میتایپم که هر چه سریعتر بیام پیشت و منم بخوابم .........اصلا دلم نمیخواد برگردم سرکار دوست دارم توی خونه پیش تو بمونم و بهت خدمت کنم....دوست دارم طعم مهر مادری رو با تمام وجود بهت بچشونم........از طرفی اوضاع اقتصادی و مخارج زندگی جوریه که همه بهم میگن کارت حیفه که ولش کنی..... دعا کن خدا کمک کنه و تصمیم درستی بگیرم. دو راهی سختی هست با اینکه درست ترین راه که انتخاب خونه نشینی هست برام واضح و روشنه ولی مسائل مالی باعث میشن به اون راه نادرست ( البته از نظر من ) هم نیم نگاهی داشته باشمنگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
9 آذر 91 14:08
سلام دوست خوبم...
انشالله سایت همیشه بالای سر دختر گلت باشه...
به نظر من به کارت ادامه بده ...
واقعا الان با این وضعیت اقتصادی با یه حقوق کارمندی سخته که همه نیازهای مادی بچه هارو فراهم کرد... دوست خوبم اگه برنامه ریزی درستی کنی ( میدونم خودت بهتر بلدی) باور کن به همه چیز میرسی ... وقتی از سر کار بر میگردی خستگیتو بذاری کنار و جای او تنهایی 8 ساعته برای ترانه رو با محبت پر کنی ... من مامانم معلم بود و کارمند به خدا هیچ وقت جای خالیش اذیتم نکرد چون از کار که بر میگشت همیشه باهامون بازی می کرد ... مارو پارک میبرد ... تازه اون وقتها درس هم می خوند... البته بابام هم فرهنگی بود خیلی کمکش می کرد


سلام عزیز دلم . آره درست میگی ولی از طرفی هم با خودم میگم اگر نتونم اونجوری که باید براش وقت و انرژی بزارم شاید دیگه جبران کمبودارو نشه کرد.نمیدونم. توروخدا برام دعا کن بهترین تصمیمو بگیرم.ممنون از راهنماییت

♥ مامان آینده ♥
9 آذر 91 17:06
سلام مهربونم خوبی؟!

دخمل گلت خوبه؟!

ببخش یه چند وقتی بهتون سر نزدم....

دلم براتون تنگ شده بود و ممنونم که به یادم بودی و میومدی پیشم...

انشالله که در این مورد تصمیم درست و بجایی بگیری

که لطمه ای به زندگیتون و ترانه جون نخوره...

اگر میدونی که حضورت در کنار ترانه واجب تره

و سرکار رفتن بیشتر وقتتو میگیره

بهتره که در کنار دختر قشنگت بمونی...

اگر هم میدونی که با وجود کار و خستگیهای ناشی از اون

میتونی به کارهای دیگه هم برسی و از پس

بچه داری بربیای و کمبودی براش نذاری

کارت رو از دست نده

به هر حال همه جوانب رو بسنج که بعد ها پشیمون نشی...


ممنون عزیزم دعا کن ممنون از راهنمایی و لطفت.
زهره
12 آذر 91 6:53
سلام دوستم،
خوبی؟ فسقلی بلا چطوره؟
مرخصی زایمان 9 ماهه رو چک کردی؟ شامل شما نمیشه؟!


سلام گلم. مرسی تو خوبی؟راستش چک کردم مثل اینکه توی دولت تصویب شده ولی هنوز توی مجلس تصویب نشده. اگرم تصویب شه بعیده شامل من بشه چون معمولا تاریخ اجرا بعد از تاریخ تصویبه......ممنون از پیگیریت بوس.