ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

روز عاشورا سال 91

1391/9/6 2:26
نویسنده : نرگس
384 بازدید
اشتراک گذاری

ترانه گلم دیروز عاشوار بود. خودت که بزرگ شدی در مورد این روز مطالعه میکنی و تا جایی که بشه جقایقش رو درک میکنی انشاالله .........

با خاله فائزه رفتبم روضه امام حسین اونجا چند تا خانم با نینیهاشون اومده بودن . من خیلی دلم هواتو کرد. آخه بخاطر اینکه اذیت نشی شما رو نبرده بودم. یاد پارسال افتادم که روز تاسوعا و عاشورا تازه 5 هفته بود که توی دلم لونه کرده بودی و من با خاله فائزه و شما رفته بودیم برای عزاداری........یادش به خیر چه زود میگذره زمان و چه زود فرصت ها از دست میرن......انشاالله همه بتونن از فرصت هایی که دارن نهایت استفاده  و لذتو ببرن .........آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمانه مامان آوا
7 آذر 91 20:27
ممنون نرگس جون که به ما سر میزنی...منم مییام اینجا ولی وقت نمیشه اکثرا چیزی بنویسم برات...ماشالا دخملی چه بامزه و نازه.....این وروجکا روز به روز بامزه تر و خواستنی تر میشن....چه زود میگذره زمان پارسال این موقعه ها بود که نی نی ها اومدن تو دلمون ....خدایا شکرت .....بوسسسس برای مامان نرگس و ترانه خانوم گل


سلام عزیزم مرسی........فدات شم آره ماشاالله آوا جونم خیلی بزرگ شده. یادش بخیر تو اولین مامان کلوپ بودی.