ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

کار دست مامان ترانه برای ترانه گل

1391/9/6 2:19
نویسنده : نرگس
470 بازدید
اشتراک گذاری

ترانه خانمم یک هفته ای بود که تصمیم گرفته بودم برات یکم لباس بافتنی ببافم. پنج شنبه با مامان جون رفتیم بازار و کاموا خریدیم و تا امروز برات شال و کلاه بافتم و یک شنل هم شروع کردم به بافتنش. تازه تمومش کردم و تو خواب بودی بخاطر همین فردا با اونا ازت عکس میگیرم.

اونقدر برای این کار ذوق دارم که میخوام وقتی شنلت تموم شد بازم چیزای دیگه برات ببافم. چندتا ژورنال از مدلهای خوشگل بافتنی برای بچه ها هم از خاله منیره گرفتم تا از روی اون مدل بردارم. باورت میشه بعد از بافتنی هایی که توی درس حرفه و فن راهنمایی انجام داده بودم دیگه این کار رو نکرده بودم . ولی به عشق تو بازم میل بافتنی دست گرفتم .......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)