ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

داستان رفلاکس ترانه گل

1391/7/24 15:12
نویسنده : نرگس
505 بازدید
اشتراک گذاری

ترانه خانمم از شنبه 15 مهر احساس کردم که بعضی وقتا یکم شیر بالا میاری. رفتم توی اینترنت و گشتم دیدم احتمال داره رفلاکس باشه. ولی با توجه به توصیه های پزشکان توی اینترنت سعی کردم موقع شیر خوردن و تا نیم ساعت بعدش حالت نشسته نگهت دارم بلکه مشکلت حل بشه . تا دوشنبه صبر کردم ولی دیدم خیلی بهتر نشدی. با کمک خاله فائزه بردمت پیش خانم دکتر ممیشی  توی بیمارستان بهمن.

بزار اول مشخصاتتو بگم.

قد  57 سانتی متر

وزن 5280 گرم

دور سر 38.5 سانتی متر

خلاصه کلی معطل شدیم تا رفتیم داخل . خانم دکتر بهت شربت رانیتیدن داد ولی گفت همون مراعات ها رو انجام بدم اگر خوب نشدی این شربت رو بهت بدم.

خلاصه که تا شنبه صبر کردیم ولی دیدیم خیلی بهتر نشدی.شنبه صبح با مامان جون طاهره  رفتیم پیش دکتر مصاحب ( دکتر بچگیهای خودم) بعد از معاینه کامل گفت که شربت رو حتما باید بخوری. خداروشکر از اون روز خیلی بهتر شدی و تقریبا مشکلت حل شده.

راستی خصوصیاتت وقتی رفتیم پیش دکتر مصاحب یعنی 22 مهر اینجوری بوده

قد 58 سانتی متر

وزن 5450 گرم

دور سر 39 سانتی متر

ماشاالله به دخترم که خوب داره رشد میکنه.

خیلی دوستت دارم . بوس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)