ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

نظرات (7)

زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
24 مهر 91 19:50
سلام ...الهی من قوبونش بشم ...خیلی ناز شده ...چشم کف پاش عزیزم ...100000000000000ماشالله عزیزم


مرسیییییییییییی فدات شم


سمانه مامان آوا
24 مهر 91 20:20
ماشالااا به این خانوم خوشگل که روز به روز بزرگ و ناز تر میشه


ممنون عزیزم.
بابای ملیسا
24 مهر 91 21:59
با سلام . ملیسای من سرما خورده و بیماره . از طرفی عیادت بیمار از سنتهای پسندیده و انسانی هستش . خیلی خوشحال میشیم اگر به عیادت بیمار ما بیایید و با گذاشتن یک نظر کمپوت محبت ملیسا رو تامین کنید تا بدین وسیله با دعای خیر شما هر چه زودتر بهبودی پیدا کنه . منتظر شما هستیم.
سمی
25 مهر 91 11:23
عزیزممممممممممممممممم .... قربونت برم خوشگل من


خدا نکنه خاله جون. مرسیییییییی
خاله مزگان
25 مهر 91 16:27
وای خدا خرگوششو نیگا. سارافون جینو نیگا. چشمای خوجلشو نیگا.ماشااله


مرسیییییییییی
♥ مامان آینده ♥
27 مهر 91 20:10
سلام عزیزم...!! خوبی؟! کم پیدایی....!!! مااااااشالللللله!!!چه نازه....!!! عزیز دلم....!!خداحفظش کنه....
دوست جون
28 مهر 91 2:47
سلام مامان ترانه. خوبی؟ دیگه حسابی مشغولی دوستان رو تحویل نمیگیریااا...سمیرا و زینب کلی سلامت رسوندن و گفتن یا گوشیت خاموشه یا جواب نمیدی خیلی تبریک گفتن. منم خیلی وقت بود نیومده بودم کلی ذوق کردم عکس گذاشتی...ماشاالله خیلی ناز شده، عین مامانش. خدا همتون رو حفظ کنه. شاد باشید