ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

اولین حمام ترانه کوچولو توسط مامانش

1391/7/16 1:49
نویسنده : نرگس
673 بازدید
اشتراک گذاری

ترانه قشنگم دیروز شنبه 14 مهر اولین باری بود که من بدون کمک مامان جون تو رو حمام کردم. البته خاله فائزه بود و جایی که میخواستم جلوی گردنت رو بشورم توی گرفتن تو به من کمک کرد که یک وقت خدای نکرده از دستم لیز نخوری.

اونقدر ماه بودی توی وانت و اصلا گریه نکردی و نق نزدی و مثل همیشه آروم بودی. خیلی نازی گلم.

البته تا حالا 3 بار دیگه غیر از اینبار تو رو حمام کرده بودم ولی با کمک و نظارت مامان جون طاهره. خیلی خوشحالم که این کار رو هم انجام بدم. فقط دیگه مونده گرفتن ناخنای نازت که تا حالا مامان جون طاهره برات کوتاه میکرده و من جراتشو ندارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پهلوون کوچولو
16 مهر 91 2:16
سلام مامانی خسته نباشی. به وبلاگ گل پسر منم سر بزنید. خوشحال می شم.
سرندیپیتی
19 مهر 91 13:04
سلاممممممممممم نرگس جونم واااااااااااای هزار ماشالله دخمل گلت خیلییییییی ناز و خوردنی شده ....پس دیگه کم کم همه کارهای ترانه رو میتونی انجام بدی....بووووووووووس برای هردوتون
mumy
20 مهر 91 20:49
من از اول خودم ارمینو شستم کسی نبود کمکم
خاله مژگان
21 مهر 91 17:26
به به پس داری حرفه ای میشی من هنوز جرات نکردم
♥ مامان آینده ♥
22 مهر 91 14:40
سلام عزیز دلم خوبی؟!

نی نی نازت خوبه؟!!

ماشالله خیلی ناز شده.......

ببخشید من یه چند مدتی نبودم...

اما مثل اینکه شما هم مارو فراموش کردیا....!


سلام عزیزم خوبی ؟مرسی
نه من هر روزی که میام نت حتما به شما سر میزنم