ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

دختر گلم عيدت مبارك

1390/12/28 9:34
نویسنده : نرگس
1,050 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزيزم خوبي؟

خيلي دلم براي شنيدن صداي قلبت تنگ شده . دوست دارم صداشو بشنوم تا خيالم راحت شه كه سالمي. اين روزها خيلي استرس دارم . خيلي برات دعا ميكنم. هنوز تكون خوردنت رو حس نكردم . ديشب توي اينترنت با بابايي سرچ كرديم نوشته بود براي بارداري اول زودتر از هفته هاي 18 تا 22 ممكنه حس نشه . يكم خيالم راحت شد. اميدوارم زودي اين تكون خوردنهاتو حس كنم . نگران

عزيز دلم پنج شنبه شب با مامان جونت و خاله هات و بابايي رفتيم برات يكسري زيرپوش ديگه خريديم. مباركت باشه گلم. حتما خيلي بهت مياد. در مورد كالسكه هم تحقيق كرديم و از خانم فروشنده توضيح خواستيم. كالسكه اي كه معرفي كرد خيلي خوشكل بود و جمع و جور ميشد. ديروز هم خودم رفتم توي سايت همون كالسكه و با بابايي تصميم گرفتيم كه احتمالا مدل zapp xtra مارك quinny برات بخريم.

راستي دختري ما سه تايي فردا صبح زود پرواز داريم به سمت بوشهر. احتمالا تا ظهر بوشهر ميمونيم و ميريم با هم لب دريا. من تا حالا فقط يكبار درياي جنوب رو ديدم اونم وقتي بود كه مجرد بودم و با مامانم اينا رفته بوديم گناوه. خيلي قشنگ بود. تو و بابايي هم كه تا حالا نرفتيد . اميدوارم خيلي بهمون خوش بگذره.

راستي بابايي امسال عيدي بهم يك تو گردني خوشگل داده. ست همون گوشواره اي هست كه موقعي كه فهميد توي عزيز اومدي توي دل من.چشمک

جمعه صبح رفتيم  با هم و برام خريده. بابايي خيلي هردومونو دوست داره. همش هم شوخي ميكنه ميگه اگر دخترمون هم مثل مامانش لوس و نازنازي باشه كه پدرم در اومده......قهقهه

دختر گلم من امروز روز آخري هست كه توي سال 90 اومدم سركار. خيلي سال خوبي براي من و بابات بود امسال. اميدوارم كه سال 91 هم براي هر سه مون يك سال به يادموندني و زيبا باشه. شايد چند وقتي نتونم بيام برات بنويسم. خيلي دوستت دارم . مواظب خودت باش . خيلي هم شيطوني نكني هاااااااا. بوس ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)