ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

دوری

1391/6/5 15:31
نویسنده : نرگس
433 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز جان سلام

چند روزه که خونه مامان جونتی و من از دیدار شما و مامان گرانقدرت محروم

دلم خیلی واستون تنگ میشه ولی یشتر مواقع وقتی زنگ میزنم نمیتونم درست و حسابی با مامانت حرف بزنم ( آخه مشغول تر و خشک کردن توه)

روزای کسل کننده و بدیه

دیشب فقط 3 ساعت خوابم برد

دوستتون دارم خانمهای خوشگل و محترم ( ترانه و مامانی بلا - که همیشه دوستش دارم بیش از جان)

فعلاً بابا خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سودابه
5 شهریور 91 15:41
سلام ترانه زیبا و قشنگم. دست مامان رو بگیر وبیاین مهمونی وب ما همه دعوتند.به در خواست دوستان داستان این شماره رو گذاشتم در وبلاگ محمدمتین منتظر حضور گرم و نظرات مفیدتون هستم.سپاس.
سودابه
5 شهریور 91 15:42
سلام ترانه زیبا و قشنگم. دست مامان رو بگیر وبیاین مهمونی وب ما همه دعوتند.به در خواست دوستان داستان این شماره مجله رو گذاشتم در وبلاگ محمدمتین منتظر حضور گرم و نظرات مفیدتون هستم.سپاس.
مامان شیدا
9 شهریور 91 15:50
سلام . شیدا جون یکساله شد . شما هم به جشن تولد دخترمون دعوتید . خوشحال میشیم تشریف بیارید .


مبارکه عزیزم