ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

سلام بابایی

1391/5/18 9:52
نویسنده : نرگس
538 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی

دیشب اولین شب از شبهای قدر و شب ضربت خوردن امیرالمومنین ( جدت-آخه تو سیدی عزیز بابا )بود. با عمو محمد ( شوهر خالت)رفته بودیم دانشگاه شریف.برای همه دعا کردم مخصوصاً تو و مامانت( خدا دعاهامو اجابت کنه ان شا الله)

صبح که میومدم سرکار تو و مامانی خواب بودید و من تنها رفتم سر کار.

تو این چند سال هیچ وقت مثل امروز دلم نگرفته بود. آخه همیشه با مامانت می رفتم سرکار و این مدت هم که تنهایی می رفتم تا امروز به تنهاییم فکر نکرده بودم عوضش شب با ذوق میام خونه تا یه نظر ببینمتون.

دعا کن پروژه کاری بابایی زود تموم شه در بست خدمت کنیم به شما و مامان مهربونت.

میخوام یه اعترافی بکنم: راستش هنوزم مامانتو بیشتر از تو دوست دارم برعکس مامانت که تو رو بیشتر از همه دوست داره.( اینو موقعی که خلبان اکراینی پرواز اهواز-تهران داشت ناجور کج و کول می کرد هواپیما رو فهمیدم آخه یادم بیش از همه پیش مامان خوشگل بداخلاقت بود-این بداخلاقو ندید بگیر یه چیزیه بین من و مامانی-.)

دوستت دارم  ترانه خوشگلم عزیز دل بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمانه (مامی آرشام)
18 مرداد 91 14:17
سلام ماشالله خدا حفظ کنه خیلی ناز و ملوسه با اجازه من لینکتون کردم که همیش بهتون سر بزنم . به منم سر بزنین خوشحال میشم
مامان آریا و پریا
18 مرداد 91 16:39
سلام خدا دختر گلتونو براتون حفظ کنه سیسمونی خیلی خوشگلی هم داره امیدوارم از همه وسایلش به خوشی استفاده کنه
هاله
19 مرداد 91 2:10
هزاز بار تبریک برای قدم پر نور عزیزتون به این دنیا همیشه در کنار هم سالم و پر از عشق باشید ******* ترانه جون قربون اون دست و پای خوشگلت و صورت مثل نورت عزیزم خوش اومدی *********** مهدی خان لطفا از این حرفهای بی مهری به دخترمون نزنید و این پست هم پاک کنید بعدا که بزرگ بشه و هزاران بار بهش بگید دوستت دارم تو ذهنش میمونه که گفتید مامانتو بیشتر از تو دوست دارم انشاا کنار هم همیشه شاد باشید و صبوری پیشه کنید این تازه اول اول اول راه هست کو تا این فاصله های کوچیک و بزرگ رو با همه وجودتون حس کنید اما الحق شوهر من تا الانش تاب آورده صبور باشید برادر من
الهام
19 مرداد 91 8:50
ماشالله به این دختر نازتون.ایشالا همیشه سایتون بالای سرش باشه.
چه سیسمونی نازی واسش گرفتین .میتونم بپرسم چقدر براتون هزینه داشت؟


مرسی گلم. حدود 7 میلیون با کالسکه و کریر و مینی واش
♥ مامان آینده ♥
19 مرداد 91 22:54
تشنه ام اين رمضان تشنه تر از هر رمضاني شب قدر آمده تا قدر دل خويش بداني ليله القدر عزيزي است بيا دل بتکانيم سهم ما چيست از اين روز همين خانه تکاني التماس دعا.........