ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

اولین بیرون رفتنمون باهمدیگه بیرون از دل من

1391/5/17 14:22
نویسنده : نرگس
708 بازدید
اشتراک گذاری

ترانه جونم یکشنیه عصر با بابایی و مامان جون رفتیم پیش آقای دکتر مصاحب که متخصص اطفال هست. راستشو بخوای من و خاله هات هم پیش همین آقا دکتر بزرگ شدیم و پزشک ما هم بودن. خیلی خوش اخلاق و با تحربه هستن. اونجا تشکیل پرونده دادیم  نوبت بعدی هم برای دوهفته بعدش هست .انشاالله از این به بعد باید برای چک آپ بریم  پیش آقای دکتر مصاحب.

تو رو کامل چک کردن و گفتن عالیه . فقط یک کوچولو زرد بودی که قطره مخصوص دادن که مشکلی نباشه. اون روز بعد از یک هفته من از خونه اومدم بیرون . عین آدمای چیز ندیده کلی اتوبان ها و خیابونا رو نگاه میکردم. انگار چند ساله که رنگ کوچه و خیابونو ندیده بودم.

البته قبل از این شما دو سه بار تنهایی بدون من رفته بودی بیرون. یکی 10 مرداد برای غربالگری . یکی هم 13 مرداد برای تست زردی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نایسل جون
17 مرداد 91 15:50
مامان تسنیم سادات
19 مرداد 91 12:24
سلام خانمی تبریک می گم به دنیا اومدن ترانه گلتون رو خواستم بگم منم دخترم رو تا یک سال و سه ماه پیش دکتر مصاحب می بردم بیشتر خانواده ما هم پیش همین دکتر می رفتن ولی این اواخر دیدم به خاطر یه سرما خوردگی کوچیک آنتی بیوتیک های قوی به تسنیم می داد که این خیلی بده بدن بچه نباید به آنتی بیوتیک های قوی عادت کنه خواستم بگم که مراقب داروهایی که به ترانه جون می ده باشید


مرسی بخاطر راهنمائیات. چشم حتما
مامان تسنیم سادات
19 مرداد 91 12:26
در ضمن سیسمونی ترانه جون رو هم دیدم خیلللللی قشنگ و عالی بود مبارکش باشه.... دستتون درد نکنه