ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

تشكيل شدن قلب نازت

1390/10/11 9:27
نویسنده : نرگس
856 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم خوبي؟ فدات شم الهي كه براي خودت خانمي شدي........ههههههه

شوخي كردم ماماني شايدم براي خودت مردي شدي.

پنج شنبه گذشته با بابايي رفتيم پيش خانم دكتر قرباني و ايشون صداي قلب نازتو براي من پخش كردن....خيلي تند تند ميزد 147 تا توي دقيقه. فكر  كنم كلي عجله داشتي و كلي بدوبدو ميكردي......الهي قربون هيكل ناز و كوچولوت برم كه 14.25 ميليمتر شده بود..تازه جمجمت هم داشت تشكيل ميشد..وااااااي خيلي دوستت دارم گلم.....الان كه دارم برات مينويسم 8 هفته ات تموم شده و وارد هفته نهم شدي....يعني امروز 57 روز از بارداري مامانت ميگذره...خيلي خيلي دوستت دارم...عزيز دلم پا قدمت خيلي خوبه گلم ديشب رئيس بابايي بهش زنگ زد و خبر دادن پاداش رو بهش داد....ديروز هم دوباره سه تايي رفتيم پيش خانم دكتر كيكاووسي و همه چيز رو چك كردن و گفتن همه چيز نرمال وخوبه...خيلي دوستت دارم فدات شم ..براي تاريخ 10 بهمن هم نوبت آزمايش غربالگري برام نوشتن كه انجام بدم...عزيزم الان من سركار هستم و نميتونم خيلي باهات حرف بزنم.....عاشقتم عزيزم .خيلي نازي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پرگل
13 دی 90 13:54
سلام دوستم خوبی گلم...من ترنم هستم...همون که بافت سفارش داده بودی این ادرس وبلاگ دخترمه که خاطرات دوره بارداری هم توشه...یادش بخیر ایشالا به سلامت بگذرونی این 40 هفته رو برام دوباره اون روزها رو تداعی کردی
مامان یاس
28 دی 90 16:31
سلام به مامان خوب با نی نی قند عسلش من مامان یاس هستم نی نی ندارم ولی دعا کنید توفیق پیدا کنم نی نی هم مثل نی نی شما شیرین داشته باشم. خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم من شما را لینک میکنم شما هم منو لینک کنید و بیایین به این خانه تازه تاسیس ما سربزنید.من وبابا حسن تازه عروسی کردیم و عاشقانه داریم زندگی میکنیم که یه هو دیدیدم این دنیای نی نی ها برای ماهم هست پس اومدیم بلاخره با شما خانم گل آشنا شدم با نی نی مربایی تون خوشحال میشم اومدید نظر بدید و توی بحث ها وحرفهای ما هم شریک بشید من همیشه میام بهتون سرمیزنم ومطالبتون را میخونم. یاعلی www.ninivamaman.niniweblog.com
Mumy
11 بهمن 90 0:25
Salam azizam Mumy nini sitam chandvaghte nadidamet goftam haleto beporsam:x ishala khodeto ninit Salemo Salamat bashin web logeto gozashtam too peyvandha albate age doost dashte bashi az khodet behem khabari bede rasti kheyli jalebe sene niniamoon 2 rooz baham fargh mikonan
سار
16 بهمن 90 13:17
نرگس جونم خیلی وقته ازت خبر ندارم امیدوارم که هم خودت هم نینی نازت خوب و سلامت باشی
مریم
8 اسفند 90 0:47
اگر برای سیسمونی و لباس و سرهمی و کفش و خریدای یه نینی خوش تیپ و تک دنبال هر چیزی میگردین به ما سربزنین. http://babybrandsstore.blogfa.com/ ممنون. امکان خرید حضوری و حضور با همسر هم مهیاست. امکان ارسال با پست به تمامی نقاط ایران وجود دارد.