ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

کالسکه برات خریدیییییییییییم

1391/4/24 1:19
نویسنده : نرگس
502 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم چهارشنبه بعد از دکتر با خاله فائزه و عمو محمد و بابایی رفتیم یک کالسکه خوشگل خریدیم. ولی وقتی اومدیم خونه من پشیمون شدم چون احساس کردم اون یکی که بین این دوتا شک داشتم بهتر بوده . خلاصه پنج شنبه زنگیدیم به فروشنده و گفتیم میخوایم بیایم عوض کنیم. عصر اول رفتیم عوض کردیم و اونی که دوستش داشتم رو گرفتیم بعدشم رفتیم عقد دختر عمه بابایی و بعدشم رفتیم مهمونی خاله سمانه اینا.

جمعه صبح هم حسابی خوابیدم . ولی حالم خوب نبود. یکم دلم درد میکرد و دست و پام ورم داشت . پنج شنبه شب توی خواب اونقدر استخون درد داشتم که امشب میترسم برم بخوابم. میترسم دوباره اونجوری بشم.استرس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

♥ مامان آینده ♥
24 تیر 91 19:18
سلام خانومی خوبی؟! به به مبارکش باشه.. نترس عزیز دلم انشالله که امشب هیچ دردی نداری
نایسل
24 تیر 91 19:23
اخی قربونت برم الهی بهتر بشی این مدت باقی مونده رو به راحتی تموم کنی
نایسل
24 تیر 91 19:24
کالسکه شم مبارکککک عکسشو بزار برامون
♥ مامان آینده ♥
31 تیر 91 14:44
می شود این رمضان موعد فردا باشد آخرین ماه صیام غم مولا باشد می شود در شب قدرش به جهان مژده دهند که همین سال ظهور گل نرگس باشد السلام علیک یا ابا صالح المهدی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه بندگی مبارک!