ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

امروز رفتیم دکتر

1391/4/22 1:08
نویسنده : نرگس
506 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی خوبی؟

امروز طبق قرار با خاله فائزه رفتیم دکتر. فشارم 11.5 روی 6.5 بود. وزنم 500/75 . ابعاد رحم رو خانم دکتر چک کرد و گفت الان تو حدودا 900/2 تا 3 کیلو گرم وزن داری.و برای هفته 36 خوبه.لبخند

خانم دکتر گفت اگر میخوای نینی توی این چند روز خوب وزن بگیره پروتئین مثل ماهی و مرغ و گوشت بخور و شیر زیاد بخور. یعنی حتی تشنه هم که میشی بجای آب شیر بخور.خرما و موز هم برای وزن گرفتن جنین خوبه. 

قرار بعدی رو هم برای 31 تیر یعنی 10 روز دیگه ست کرد که اگر خدا بخواد میشه آخرین مراجعه من به مطب خانم دکتر قبل از زایمان.

خلاصه که همه چیز عالی بود و من دارم خودمو آماده میکنم برای بدنیا اومدنت. خیلی دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهدی
22 تیر 91 1:19
یعنی نمی خوای بگی کالسکه حریدیم
احمدرضا
22 تیر 91 3:54
سلام خواهرپاک و مهربونم تازه با وبلاگت آشناشدم وبلاگ به روز و وبسیارخوبی داری انشاالله بزودی فرشته کوچولت با سلامت به دنیا خواهد آمد(انشاالله)
مامان عسل
22 تیر 91 12:17
آرزو دارم همه چیز راحت و شیرین پیش بره و به زودی عروسک نازتو سالم بغل کنی


ممنووووووووووون
سمیه
22 تیر 91 12:46
به سلامتی نرگس جوووووووووووون .... ماشالا به این ترانه خوشگل خاله


مرسییییییییییییییییییییی. فدات شم .
مامان...
22 تیر 91 16:07
سلام عزیزم
مرسی بهم سر زدی
ان شالله به سلامتی چه حس خوبیه که دیگه میدونی تا اومدن عزیزت خیلی کم فاصله است
مواظب خودت باش ان شالله یه زایمان خیلی راحت داشته باشی
تو هم برای همه مادرای شبیه من که فعلا در انتظارن موقع زایمانت دعا کن که ان شالله تا آخرش همه چیز خوب باشه و به چیز دیگه ای فکر نکنن


ممنون عزیزم. انشاالله به سلامتی همه نینی دار میشن
خاله مژگان
28 تیر 91 12:52
ایشاآلله که به سلامتی میاد تو بغلت عزیزم