ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

ترانه بابا چطوری؟

1391/4/3 11:54
نویسنده : نرگس
508 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی

ترانه بابا چطوری؟

فقط 35 تا 40 روز تا اومدنت فاصله است.

خیلی دوستت دارم ولی پر از استرسم.

یعنی من بابای خوبی میشم

مامانت از من دلخور میشه و میگه من بعضی وقتا حواسم بهتون نیست احتمالاً راست میگه من فکرم خیلی شلوغ پلوغه

میترسم وقتی تو بیای بدتر بشم ولی تو فرشته پیک خدایی برای گرم نگه داشتن زندگی عاشقانه من و مامانت

شاید مامانت عشق بیشتری آورده باشه ولی منم تو گرمای خونه سهیمم

زود بیا بیرون دختر گلم خیلی منتظرتم

دوست دارم چشات به مهربونی مامانت باشه

فعلاً خدا نگهدار بابا

آخه بازم سرم شلوغه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زینب (مامان امیر عباس)
4 تیر 91 20:54
مرسی گلم .سرویس چوب و سفارش دادم همینجا ( رشت) کالسکه و لباس و خورده ریزا که همون بهار که شما گفتی جسارتن نمیدونین طرح ترافیکش چطوره ببخشا سوال می پرشم


خواهش میکنم عزیزم مبارکش باشه. چرا عزیزم توی محدوده ی طرح تاکسی هست ولی اگر ماشینتون زوج هست روزهای زوج ساعت 5 به بعد بعدازظهر و اگر ماشینتون فرد هست روزهای فرد ساعت 5 به بعد مبتونی بری. روزهای پنج شنبه از 12 به بعد آزاده و جمعه ها کلا مشکلی نیست.
البته به متروی دروازه دولت هم نزدیک هست.
♥ مامان آینده ♥
5 تیر 91 12:52
سلام عزیزم...!!!

خوبی نرگس جان؟!

نی نی خوبه؟!

دست بابای ترانه درد نکنه که پست پر از احساسی برای دخترش نوشته

انشالله که گرمای عشقتون با اومدن ترانه بیشتر بشه و شعله اش هیچوقت خاموش نشه


سلام عزيزم مرسي .....انشاالله براي شما هم همينطور