ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

گرفتن معرفي نامه براي زايمان توي بيمارستان بهمن

1391/3/27 13:26
نویسنده : نرگس
3,195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگل و شيطونم خوبي؟

اين چند روز نتونستم بيام برات بنويسم. الان سركار هستم و از ناهار اومدم و گفتم برات تعريف كنم اين چند روز چي شده.

چهارشنبه عصر بايد ميرفتم پيش خانم دكتر. با مامانم رفتيم . خانم دكتر وزنم رو چك كرد كه 73.3 كيلو گرم شده بودم. فشارم هم 9 روي 6 بود. صداي قلبتم مثل هميشه خوب و عالي بود. نتايج معاينه روز شنبه توي بيمارستان بهمن رو هم نشون دادم و خانم دكتر گفتن همه چيز عاليه. فقط نبايد خودتو خسته كني. بهم گفت كه هر چي زودتر كاراي شركت رو تحويل بدم و بهم مرخصي استعلاجي ميده. منم گفتم دو هفته  بايد برم شركت . بعدم قرار شد كه از اون روز به بعد هر دوهفته يكبار برم پيش خانم دكتر.

نوبت بعديم 7 تير هست كه خانم دكتر گفت از اون روز به بعد بهت مرخصي استعلاجي ميدم. چون خطرناكه و بايد استراحت كني و توي خونه بموني.

يك معرفي نامه بهم داد براي بيمارستان كه به پيشنهاد خودش و تائيد من بيمارستان بهمن رو براي زايمان انتخاب كرديم. آخه شنبه كه رفته بودم هم از محيطش خوشم اومده بود هم از رسيدگيش و هم از برخوردشون.

نوع زايمان رو هم خودم سزارين انتخاب كردم. و خانم دكتر گفت كه اگر طبيعي هم بخواي من تا آخرش باهات هستم ولي سزارين ريسكش كمتره.

تاريخ سزارين رو هم گفت بين 8 تا 12 مرداد . تقريبا يك هفته زودتر از تاريخ طبيعي.بعدم گفت اگر ميخواي دخترت تپل شه هر گلي زدي توي اين يك ماه به سر خودت و بچت زدي.......فدات شم كه تا الان حدود 2 كيلو هستي و دوست دارم تپليت كنم.

خلاصه كه كلي خوشحال بودم. آخه اون روز ديگه معرفي نامه هم گرفتم كه انشاالله براي تولد تو آماده باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)