ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

یعنی اومدی رویای نازم؟

1390/9/7 21:35
نویسنده : نرگس
520 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ...من امروز چک کردم ببینم هستی یا نه......البته تا جمعه باید صبر میکردم....ولی صبح که برای نماز بیدار شدم بدجوری هوس کردم چک کنم...

چک کردم و نتیجش اینجوری شد:

[URL=http://up98.org/][IMG]http://up98.org/upload/server1/01/y/0d20am4geu7zcmqw6drx.jpg[/IMG][/URL]

زنگ زدم به پشتیبانی این مارک تست و شرایطو توضیح دادم... آقای دکتری که اونجا بود بهم گفت که احتمالش هست که باردار باشی...ولی گفت دو یا سه روز دیگه چک کنم اگر پررنگ تر بود نتیجه مثبت هست..

الانم نتیجه تست رو گذاشتم تو

niniweblog.com

ی کلوپ نی نی ساینم تا خاله هات نظر بدن....خاله" مامان سوده" جونت گفت که مال اونم اینجوری بوده و الان بارداره..........

خیلی من و بابات ذوق داریم....دوست داریم اومده باشی گلم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

samane
7 آذر 90 23:40
salam narges jonam .....ishala ke nini omade to delet azizam....man natonestam axe baby cheko bebinam vali ishala ke kheire va mosbate....khoshhalam az samime ghalb khoshhalam azizam....ishala ke mamaniyo baham tabadole etelaat dashte bashim