ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

تموم شدن هفت ماهگی ترانه خانم

1391/3/14 9:55
نویسنده : نرگس
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترانه مامان خوبی؟ حسابی بزرگ شدیااااااا..........برای خودت خانمی شدی . عزیز دلم اگر خدا بخواد دیگه چیزی نمونده تا ورود تو به دنیای ما . حس خیلی قشنگیه.

مامان جون با اینکه من دیگه الان خیلی دارم سنگین میشم و حتی بلند شدن و نشستن روی زمین برام خیلی سخته و حاضر نیستم حتی یک لحظه بدون تو بدون رو تجربه کنم. شب ها خیلی سخت میخوابم . تمام استخون هام درد میگیرن. معده و روده هام بهم فشار میارن. تند تند دستشوییم میگیره. پاهام خیلی ورم میکنه و زود درد میگیره . کمر درد دارم. بعضی مواقع قلنج میشم و خیلی سختمه. ولی همه اینارو تحمل میکنم و عاشق وضعیتم هستم. عوضش همه هوای منو دارن و بهم توجه میکنن و مواظبم هستن. خدا هم بخاطر وجود تو الان منو بیشتر از قبل دوست داره و دعاهامو براورده میکنه. من اینارو مدیون تو فرشته کوچولوی خودمم.

نمیدونی چقدر وقتی تکون میخوری ذوق زده میشم. با اینکه خیلی ماشاالله شیطون هستی و همش تکون میخوری و پشتک میزنی توی دلم ولی بازم عاشق اون لحظه ها هستم و منتظرم شروع کنی و همش به دلم نگاه کنم و حرکاتت رو زیر پوستم دنبال کنم.

ترانه جونم تا الان شاید حدود 14 کیلو زیاد کرده باشم نسبت به قبل از بارداریم ولی خدا روشکر هر کی منو میبینه میگه اصلا بهت نمیاد که این همه زیاد کرده باشی و خواهرم و دوستام با شوخی بهم میگن خیلی باکلاس حامله شدی. ههههههههههههه ...........خداروشکر.ولی کم کم باید برای دو سه ماه دیگه که اومدی پیشمون برنامه ریزی کنم که هم به تو برسم هم به ورزشم . آخه الان نزدیک 8 ماه هست که حتی پیاده روی تند هم انجام ندادم. راستشو بخوای تا میخوام یکم راه برم حتی اگر یواش باشه هم زیر دلم شدید درد میگیره . اصلا تحرکی نداشتم تو این چند ماه. قبلا لااقل روزهایی که دیرم شده بود برای سر کار مجبور بودم از محل پارک ماشین تا در شرکت رو یا بدوم یا تند راه برم ولی توی این مدت حتی وقتی دیرم شده عین کسی راه میرم که داره توی یک محل تفریحی دیدنی قدم میزنه و هیچ استرسی نداره...........

عزیزم من الان باید برم صبحانه آماده کنم آخه یک خاله ای از دیروز اومده کمکم که به کارای خونه برسم. اگر شد بازم میام. دوستت دارم. بوس بااااااااااااااای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)