ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

سلام ترانه جونم اینم عکس لباسات

1391/3/8 20:18
نویسنده : نرگس
538 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم . بالاخره اینترنتمون وصل شد. اینم عکس لباسات.....

اینارو مامان جون هفته پیش برات خریده.

این ها هم همونایی هستن که از سایت next برات سفارش داده بودیم.

 

این یک مانتوی خوشگل هست برای 3 سال به بالات.....

 

اینم از چهارتا زیر دگمه دار برای یکسالگیت

اینم لباسای تابستونیت برای 8 ماهگیت تا 14 ماهگیت 

اینم دو تا شلوار بامزه برای 6 ماه اولت

اینا هم سرهمی های از لحظه تولد تا 8 ماهگیت که تو زمستونه

اینا هم لباسای یکسال و نیم تا 3 سالته

 

 

اینم دو تا پیش بند بامزه . البته سرهمی تابستونه خوشگل سر همین پیش بندها بود که سفارش دادیم ولی موجود نداشت . سری بعدی میخوام دوباره سفارشش بدم

اینم یک ژاکت خوشگل برای دومین پائیز زندگیت.......

انشاالله که مبارکت باشه و به خوبی و خوشی بپوشی و بعدشم با این لباسا یک عالمه عکس ازت بگیرم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

♥ مامان آینده ♥
13 خرداد 91 22:29
سلام عزیزم...!!!

خوبی!؟نی نی جون خوبه؟!

واااای چه لباسای قشنگی...!عاشقشون شدم...!!!

خانومی اینها رو از کجا خریدی!؟!

من به سایت نکست رفتم اما انگلیسی بود که!

میشه راهنماییم کنی؟!


خاله مژگان
16 خرداد 91 12:00
سلام به شما مامان با سلیقه من همیشه به شما سر میزنم ولی هیچ وقت روم نمی شد پست بزارم ولی با دیدن این لباسای خوشگل طاقت نیاوردم. خیلی خیلی خیلی خوشگلن دلم ضعف می رفت وقتی نگاشون میکردم . ایشاله دخملت هم صحیح و سالم بیاد تو بغلت
دوست جون :دی
21 خرداد 91 23:11
مثل همیشه خوش سلیقه ... خیلی خیلی نازن... وای که چقدر دوست دارم ترانه کوچولو رو تو این لباسا ببینم


ممنون عزیزم
زینب (مامان امیر عباس)
4 تیر 91 20:06
بابا ماشالله ایول داره این سلیقه به خدا عالی براش کمه انشالله به خوشی تنش کنی
هاله
19 مرداد 91 2:21

کیف کردم از این لباسهای خوشگلت مبارکت باشه عزیزم
به تن سالم بپوشی دخترم
در ضمن پیشنهادی دارم
پوشک کومفی هم مولیفیکس بهتره و پَس نمیده
البته ببخشید فضولی کردم اما تجربه ام رو گفتم



مرسی از راهنماییت. ممنون
مینا
9 اردیبهشت 92 11:24
سلام خانومی من الان باردار هستم و در شرف گرفتن سیسمونی. از خریدای شما خوشم اومد ممنون میشم اگه بگید از کجا خرید کردین.سبد لباسای کثیفشم خیلی ناز بود .منتظر جوابتون هستم


سلام عزيزم به سلامتي انشاالله كه نيني به سلامتي به دنيا بياد...
ممنون نظر لطفتونه
من اكثر لباساشو از لندن برام آوردن ....
يكسري ديگه رو از فروشگاه شيك و پيك توي قم خريدم. چند مورد هم از بهار توي تهران
تخت و كمدو توي يافت آباد سفارش دادم...اسباب بازيها و لوازم بهداشتي هم از خيابون بهار
سبد لباسو هم از قم خريدم ولي تهران توي مولوي هم دارن

اگر سوال ديگه اي هست در خدمتم