ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

بازگشت به كار

1392/5/16 14:39
نویسنده : نرگس
458 بازدید
اشتراک گذاری

ترانه خانم گلم من امروز دوباره بعد از سه ماه مرخصي بدون حقوق برگشتم سركار.........پرستارت طاهره خانم نگهت ميدارن. اميدوارم زودي به شرايطتت عادت كني. البته الان يك ماه و نيم هست كه با طاهره هستي و آشنا شدي ولي بازم توكل به خدا دارم براي اينكه بهت سخت نگذره........

 فقط ميتونم بگم خيلي دلم برات تنگ شده و اين دقايق آخر ديگه طاقت ندارم.( ساعت كاريم از 7:30 صبح هست تا 14:45  و من قبل از هفت از خونه در ميام و احتمالا حدود سه و نيم ميرسم خونه.......)

خيلي دوستت دارم بوسسسسسسسسسسسسس گنده و آبدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بشرا
22 مرداد 92 1:28
سلام عزیزم
تولد همسرتونم مبارک
ما هم برای بشرا گذرنامه گرفتیم
چقدر زود یک سال گذشت
من که هرچی فکر میکنم اصلا نمیتونم خودمو راضی کنم بعد مرخصی دوباره برم سرکار
ولی هرروز بهدخودم میگم یه فوق لیسانس عمران شریفی بعد اینهمه درس خوندن باید بشینه خونه اعصابم میریزه به هم
ولی تا این فرشته کوچولو رو میبینم میگم اگه دکترا هم داشتم بازم میشستم کنارت و باهات بازی میکردم
ان شالله شما هم بهترین تصمیمو گرفته باشین


ممنون عزیزم واقعا تصمیم سختیه ولی انشاالله بهترین تصمیم رو بگیرین. عزیزم منم عمران خوندم چه گرایشی هستی؟ نکنه همو بشناسیم لیسانس کجا بودی؟ چندی هستی؟