ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

تولد تولد تولدت مبارک

1392/5/7 22:51
نویسنده : نرگس
461 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امشب شب تولدته پارسال یک همچین ساعتی ما منتظر بودیم که آخرین شب دونفریمون به پایان برسه و توی عزیز دلو فرداش بدنیا بیاریم.................خوش اومدی گلم.

 

 

راستش فردا هشتم مرداد 92 روز تولدت و مصادف با 21 رمضان و شهادت حضرت علی هست که بخاطر همین فردا برات تولد نمیگیرم. فقط دوست دارم یک کیک خونگی درست کنم و با بابایی چند تا عکس بگیریم ولی دو سه روزی هست که یکسری وسایل تولد با تم هلو کیتی از تیساگل سفارش دادم که در اولین فرصت برات یک تولد درست و حسابی بگیرم.البته سعی میکنممتفکر

 

دیروز و امروز رفتم کوچه مهران و پارچه برات خریدم که لباس عروس برای تولدت بدوزم برات. دو تا مدل از نت گرفتم که خوشم اومده و هر دو مدلشو برات میدوزم. دوست دارم کار دست خودم باشه لباس تولدت.. آخه من یکم از خیاطی سر در میارمخجالت

فدای تو بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سحر
8 مرداد 92 0:48
سلام عزیزمممممم تولدت مبارک ایشالا همیشه شادو سلامت باشی


سلام ملسی لطف داری.
زهرا
11 مرداد 92 2:35
ترانه جونم تولدت مبارک باشه عزیزم. لحظه لحظه زندگیت سرشار از خنده باشه. مامانش به شما هم تبریک میگم تولد دختر گلتو.
زينب مامان نازنين زهرا
11 مرداد 92 23:53
سلاااااااااااااااااااااام خانوم خانوما ... واي من چند ماه به وب ترانه سر نزدم ماشالله چه بزرك شده 100000000ماشالله كي يكسالش ؟ ببخش كه بي معرفت شدم . انشالله 120 ساله بشي عزيزم سايه بابا و مامان مهربونت بالاي سرت باشه


سلام ممنون عزیزم. فدات شم. مواظب خودت باش.
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
12 مرداد 92 0:45
به به ترانه جونم تو هم که مثل من مردادی هستی ولی فقط یه روز از من بزرگتری
عزیزم تولدت مبارک ایشاله تولد 120 سالگیت روجشن بگیری .
ما رو هم دعوت کنی


ممنون خاله مژگان گلم . تولد شما هم مبارکککککککککککککک
زهرا
12 مرداد 92 19:28
ببخشيد مامانش اين كيان خان واسه ما وقت وب گردي نميذاره انقدر شيطونه ماشاالله !

الهي من فداي شما بشم كه يك ساله شدي خانوم خانوماااااا


قشنگم , ان شاالله صد ساله شي !

زير سايه پدر و مادر و در پناه حق ان شاالله !

نرگس جون انقدري نميگذره كه بايد واسش رخت عروسي بدوزي و دلت غنج بره واسش
سلام ملسی خاله جونم. آره راست میگی همینطوره که میگی مثل همین امسال که چقدر زود گذشت.

قربونش برم من !


مامان بشرا
13 مرداد 92 16:17
سلام عزیزم
چقدر پست نوشتی یکدفعه ای
تولدش مبارک یاشه این دختر ناز
ان شالله 120 ساله بشه



ممنون عزیزم.
مامی
16 مرداد 92 15:50
سلام عشقم تولد مبارککک راه رفتنت و دندونت مبارکقربونت برم عزیزممممم شرمندم بخدااااا ارمین اصلا برام وقت نمیزاره بیام سر بزنم ببخشییییییییییید


سلااااااااااااام مرسی گلم.این حرفا چیه منم همینجوریم درکت میکم. بوس بوس