ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

دیدی ایستادن ترس نداره!!!!!!!!!!!!!!

1392/5/6 14:49
نویسنده : نرگس
547 بازدید
اشتراک گذاری

قربون شکل ماهت برم عزیزم توی این یک ماه اخیر هر بار منو بابایی سعی میکنیم وقتی ایستادی دستتو رها کنیم که خودت بدون کمک ایستادنو تجربه کنی، تا میفهمیدی دستت به جایی تکیه نداره میترسیدی و آروم مینشستی.

ولی حدودا نیم ساعت پیش وقتی مثل همیشه دستتو به من تکیه دادی تا بلند شی، وقتی کاملا ایستادی دستتاتو رها کردی و با ترس و یکم لبخند به من نگاه کردی . منم با کلی ذوق تشویقت کردم. ولی بعد از چند ثانیه نشستی............ناراحت

آخه دختر اینقدر ترسووووووووووووووووخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بابای الیسا
6 مرداد 92 19:38
سلام دوست عزیزم بهتون تبریک میگم بابت وبلاگ قشنگتون و دختر نازو دوست داشتنیتون و معلومه حسابی خوش سلیقه هستین خدا دختر نازتونو براتون حفظ کنه. چند روز پیش تو وب دخترم کامنتی به نام ( مامان زری ترانه) اومده بودو تولد دخترم رو بهم تبریک گفت ولی جای آدرس خودش آدرس وبلاگ دخترمو گذاشته بود با این حال منم جواب تبریکشو دادم و گذاشتم پای یک اشتباه تایپی اما خواننده های فرصت طلب کلی کامنت گذاشته بودن که چرا خودت به خودت نظر میدی و از این حرفها ... مهم نیست ... اما اگه شما بودید ممنونم که به وب دخترم اومدین و نظر دادین و اگه هم نبودین بازم خوشحال شدم از آشناییتون و از دیدن این دخملی ناز از طرف من ببوسیدش


مرسی عزیزم من نبودم ولی ممنون از لطفت