ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

خونه تكوني اساسي به مناسبت ورود ترانه

1391/1/19 16:10
نویسنده : نرگس
606 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترانه جونم خوبي؟

عزيزم ببخشيد اگر توي اين چند روز خيلي اذيت شدي گلم. آخه من و بابايي و مامانم و بابام از چهارشنبه افتاديم به جون خونه و كلي همه جارو به هم ريختيم و وسائل اضافه رو دور ريختيم و داخل كمدها و كابينت ها رو خالي و مرتب كرديم. باور كن هيچ كس نميذاشت من به تو فشار بيارم ولي بازم اگر خسته شدي شرمنده.

جات خالي نميدوني كه چقدر خونمون خلوت و خوب شده. هر چي ظرف و كارتون و لباس و پارچه اضافه داشتيم ريختيم دور. حتي ظروف توي بوفه رو هم فقط اونايي رو نگه داشتم كه ازشون استفاده ميكردم و تزئيني ها رو رد كردم. داخل كمد ها رو هم همينجوري خالي كردم كه اگر تو اومدي جا واسه خودت و وسائلت باشه.

ما هممون تو رو دوست داريم و منتظر ورود تو به دنياي خودمون هستيم. قلب

الان  هم خيلي خوابم مياد و سركار هستم. ساعت 5:30 نوبت دارم برم پيش خانم دكتر كيكاووسي و از سلامت تو و خودم مطمئن شم. نيم ساعت ديگه راه ميافتم ميرم. بعدش ميام برات تعريف ميكنم كه چه خبر بود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)