ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

حرف از هر دری

1391/10/13 14:25
نویسنده : نرگس
583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترانه خوشگل من انشاالله که همیشه خوب وسالم باشی.

نمیدونی این روزا چقدر بامزه تر و خواستنی تر از قبل شدی. فدای چشمای قشنگ و شیطونت بشم. خیلی دوستت دارم . اونقدر که وقتی میخوابی با اینکه من وقت پیدا میکنم که به کارام برسم ولی کلی دلم برات تنگ میشه و هی میام تو اتاقت سر میزنم تا ببینمت.

صبح ها با اخلاق خوب و خنده از خواب بیدار میشی و شروع میکنی به بازی با دستات و خوردن انگشتات که من بیدار میشم و  میام طرفت و تو کلی ذوق میکنی و میخندی.

وقتایی که سرحالی و گرسنه نیستی و خوابت نمیاد اونقدر شیطنت داری و منتظری که بیایم باهات بازی کنیم و تو عشوه میکنی و خنده های صدادار میکنی و با آواهای خوشگلی که از خودت در میاری با ما بازی میکنی.

الهی فدات بشم که یک هفته ای هست که خیلی خوب میشینی ( مثل یک توپ قلمبه و کوچولو و گرد و گولوله)

اونقدر از گرمای دستای تپل و بامزت خوشم میاد که وقتی پیش خودم میخوابونمت که خوابت ببره خودم هم با تو خوابم میبره. هیچ لذتی تو دنیا برام بالاتر از این لذت نیست که دستات توی دستام باشه و با هم بخوابیم.

اونقدر عاشق با تو بودن و در کنار تو بودن هستم و از این لحظات دارم لذت میبرم که نمیتونم تصور کنم چجوری میخوام برم سرکار و تو رو چند ساعت نبینم.

اونقدر عاشقتم که از خدا میخوام این با تو بودنو ازم نگیره.. همش دعا میکنم همیشه سالم باشی و لذت داشتنت رو از دست ندم. همش از خدا میخوام که منو با وجود نازنینت امتحان نکنه که من توی این امتحان مردودم.

عزیزم حتی یک لحظه بی تو بودن و بی تو زندگی کردن برام غیر ممکنه ....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان جون
13 دی 91 15:59
عزيزم انشا الله كه خداترانه جونو برا شما حفظ كنه شمارو هم برا ما


مرسیییییییییییییی
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
14 دی 91 13:31
خدا حفظش کنه.


ملسییییییی