ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

ادامه داستان مهد کودک

1391/10/6 19:52
نویسنده : نرگس
3,054 بازدید
اشتراک گذاری

قبلا برات گفته بودم که دنبال مهد میگردم برات تا اگر خدای نکرده مجبور شم بزارمت مهد بهترین جا رو برات انتخاب کرده باشم. دوشنبه و سه شنبه رفتم سه تا مهد رو دیدم و صحبت کردم.

مهد کودک تابان توی کوچه روانپور خیابون جردن:

بسیار خوشبرخورد بودن- تا محل کارم پیاده 5 دقیقه راه هست.- ساعات کار از 7:30 تا 15:30 - شهریه 430 هزارتومان- ظرفیت 7 شیرخوار - سن شیرخواران از 6 ماه تا 18 ماه - تعداد مربی 1 - تعداد کمک مربی 1 محیط از نظر تمیزی (6 از 10)- برنامه های ویزه نوزادان (7 از 10)

 

مهدکودک چیستا کوچه سرو خیابون جردن:

خوشبرخورد-تا محل کارم باماشین 5 دقیقه- ساعات کار از 7:30 الی 17:30- شهریه 450 هزار تومان- ظرفیت 10 شیرخوار ولی سه شیرخوار بیشتر ثبت نام نکرده بودن - سن شیرخواران از 6 ماه تا 2 سال- تعداد مربی 1- محیط از نظر تمیزی ( 7 از 10)- برنامه ویژه نوزادان (5 از 10)

 

مهد کودک پازل توی کوچه 23 خیابون گاندی:

بسیار خوشبرخورد- تا محل کارم 10 دقیقه با ماشین- ساعات کار از 7:30 الی 16- شهریه 375 هزار تومان- ظرفیت شیرخوار 8 - سن شیرخواران 6 ماه الی یکسال- تعداد مربی 2 - محیط از نظر تمیزی (7 از 10)- برنامه ویژه شیرخواران ( 7 از 10)

 

راستشو بخوای هر کدومو که میدیدم بیشتر نگرانت میشدم. مسول مهد تابان بهم توصیه کرد که حتی اگر میتونی استعفا بدی و کارت رو ول کنی اینکارو بکن و نزار بچت زیر دوسال و نیم توی مهد بزرگ شه.

حرفاش منطقی بود منم یکم مصمم تر کرد که به هر قیمتی شده کارمو ول کنم و از بودن در کنار تو و بزرگ کردنت لذت ببرم.

 

یک مهد دیگه هم توی جردن کوچه تور هست که پیاده تا محل کارم 10 دقیقه راه هست اونجا هم باید سر بزنم. دو سه تا مهد که تعریفشون رو توی اینترنت هم شنیده بودم توی سعادت آباد هست که میخوام اونها رو هم ببینم. البته نه به محل کارم نزدیکه نه به خونمون .

به خدا توکل میکنم تا بتونم بهترین تصمیم رو بگیرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دوست جون
6 دی 91 20:24
سلام دوست جون. ماشاالله ترانه جون هم مثل خودت نازه. عکسا خیلی قشنگ بودن.
امیدوارم که خدا به این خانواده کوچک همیشه سلامتی و شادی بده
قضیه مهد را خوندم. منم ناراحت شدم. واقعا تصمیم سختیه ولی ایشالا که بهترین تصمیم رو میگیری. میدونی من فکر میکردم که میتونی یک ماه امتحانی ترانه کوچولو را بذاری مهد. اینطوری شاید بهتر بتونی تصمیم بگیری.
راستی نمیتونن باهات کنار بیان که خونه کارها را انجام بدی؟ مهر نظام نداری برای خودت کار کنی؟
موفق باشی دوست جونم در همه امورات زندگی


سلام عزیزم خوبی؟مرسی نظر لطفته.
ممنون که به فکرمی. آره احتمالا این کارو بکنم.خیلی دعا کن واسمون. بوس بوس.
هیراد و عمه لیلاش
6 دی 91 21:35
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید