ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

بازم بردمت آتلیه

1391/9/27 21:45
نویسنده : نرگس
598 بازدید
اشتراک گذاری

ترانه گلم امروز 27 آذر ساعت 12:30 وقت آتلیه داشتیم. با هم رفتیم. متاسفانه بابایی ماموریت بود و نشد که عکس سه تایی بگیریم. ولی چند تا عکس تکی شما رو گرفتیم و دو تا هم با من عکس انداختی. همین امروز هم عکسارو انتخاب کردم و قراره که فردا تحویل بدن . باورم نمیشه که اینقدر زود تحویل میدن خیلی آتلیه خوبی بود. به پیشنهاد خاله سمیه( مامان پندار جون ) رفتیم آتلیه سها.........خیلی همه چیز روی نظم و ترتیب بود. خاله مریم خانم عکاسی بود که ازت عکس گرفت و خیلی مهربون بود.اگر بدونی اونقدر عکساتو دوست داشتم که آخرش 18 تا عکس انتخاب کردم........خیللللللللللی گرون شدتعجب

ولی اشکال نداره عوضش کلی قشنگ بودن........اگر فردا حاضر شد میرم میگیرم و در اولین فرصت اسکن میذارم توی وبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ساجده
27 آذر 91 22:09
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 22:10
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
زهرا
5 دی 91 19:47
سلام عزیزم ...

مدام خواننده وبلاگ دختر خوشگلتون هستم !

من هم برای عکاسی از پسرم همین آتلیه رو انتخاب کردم ...

لطف میکنین (البته اگر اشکال نداره) قیمت هاش رو بهم بگین و شرایطش رو !

ممنون میشم !

سلام عزیزم مرسی منم آقا کیانو خیلی دوست دارم.
اول باید بهشون زنگ بزنین و یک وقت ازشون بگیرین. یک شماره حساب یا کارت بهتون میدن که پنجاه هزار تومان بیعانه واریز میکنین.دوباره باهاشون تماس میگیرین و وقتتون قطعی میشه.اگر تونستید حتما نیم ساعت قبل از وقتتون اونجا باشین تا مدلهارو از روی دکوراشون انتخاب کنین و از وقت عکاسیتون کم نشه.تا اونجایی که یادمه قیمت ها اینجوری بود.
13در18 13000
16در21 16000
20در25 24000
20در30 28000
40در40 روی شاسی 80000
30در40روی شاسی حدود 60000
همون روز عکاسی و حداکثر تا یک هفته بعدش وقت دارین حضوری عکسارو انتخاب کنین.یک روز بعد از انتخاب هم تحویل میدن بهتون.
زهرا
8 دی 91 1:01
مرسی عزیزم ...

نظر لطفتونه ,انقدر این کوچولوها شیرین و بانمک هستن که نمیشه ازشون گذشت ...

این ترانه خانم شما هم که حساااااااااااااابی دل ما رو برده !!!

خیلی زحمت کشیدین ,مرسی که انقدر دقیق برام توضیح دادین !

راستی کالسکه تون رسید !؟
سالم ؟؟؟


خواهش میکنم گلم. ممنون نظر لطفتونه.
نه متاسفانه هنوز خبری نیست.