ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

رفتیم کیش

1391/9/26 15:51
نویسنده : نرگس
573 بازدید
اشتراک گذاری

ترانه گلم. از هفته پیش که بابایی چهار روز ماموریت جنوب بود همش میگفت الان خیلی هوا خوبه و برای مسافرت جنوب بهترین جاست تا اینکه بالاخره سه شنبه 20 آذر تونستیم تور ثبت نام کنیم و  برای پنج شنبه تا شنبه هتل و بلیط رفت و برگشت رزرو کردیم. پنج شنبه عصر ساعت 3 پروازمون بود .ساعت حدود 6 رسیدیم هتل.....از پارسال که دوست داشتیم بریم کیش برای دعوت شما به این دنیا و نشده بود به دلم بود که اگر یک روزی تونستیم، بریم هتل مارینا پارک.....بالاخره هم موفق شدیم. خیلی هتل خوب و زیبایی بود و کنار دریا هم بود و به پارک ساحلی مرجان نزدیک بود. همون شب اول شما رو گذاشتیم توی کالسکه و دو سه ساعت رفتیم لب دریا و پارک بعدشم تو برگشت رفتیم توی کافی شاپ کنار هتل و شام خوردیم . بعدشم رفتیم اتاق . صبح جمعه هم زودی رفتیم صبحانه مفصل و خوشمزه خوردیم و یکراست دوباره رفتیم لب دریا و کلی عکس گرفتیم .......هوا عاااااااااااااااالی بود. اونجا شما یکم آفتاب گرفتی.برگشتیم توی اتاق و شما و بابایی خوابیدین و منم از فرصت استفاده کردم و رفتم استخر...بعد از 9 ماه رفتم استخر کلی ذوق زده بودم. بعدشم اومدم اتاق و رفتیم ناهار دوباره مفصل و خوشمزه تا خرخره خوردیم و رفتیم به سمت مراکز خرید ...پردیس 1 و 2 رو دیدیم و بعدشم بازار ساحلی مرجان. راستشو بخوای اصلا چیزی چشممو نگرفت . فقط برای شما سه تا تل خریدم و یک زیر سارافونی و یک وسیله برای توی وان حمام که وقتی شما رو میبرم حمام لیز نخوری. خلاصه جمعه شب خسته و کوفته اومدیم اتاق و شام دوباره رفتیم همون کافی شاپ قبلی . چون پیتزاش خیلی خوشمزه بود و حسااااااااااااابی بهمون چسبیده بود. شنبه صبح هم دوباره زودی بیدار شدیم و صبحانه حسابی زدیمو اومدیم اتاق و وسایلمونو جمع کردیم و اتاقو تحویل دادیم و رفتیم لب اسکله . مطابق معمول هوا خیلی خوب بود.لب ساحل یک عکاسی بود که عکس یادگاری مینداخت ما هم چند تا عکس گرفتیم و به انتخاب خودمون سه تاشو چاپ کردیم که توی پست قبل گذاشتمشون.یکم نشستیم و یک بازار ساحلی هم اونجا بود. اون رو هم رفتیم ولی چیزی نخریدیم. بعدشم موقع ناهار برگشتیم هتل و ناهار خوردیم و نماز خوندیم و رفتیم فرودگاه و بعدشم رسیدیم تهران.

این اولین سفر تفریحی سه تاییه سه تاییه سه تایی بود. من و بابایی دوست داشتیم که تفریحات آبی کیش و پارک دلفین ها رو هم بریم ولی بخاطر آرامش شما و اذیت نشدنت ترجیح دادیم فقط از آرامش و هوای پاک و ساحل زیبای کیش استفاده کنیم. تا انشاالله وقتی که بزرگ شدی اون تفریحات رو به دلخواه خودت انجام بدیم.

خیلی دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مژگان
26 آذر 91 19:34
همیشه به گردش باشی دوستم
راستی ما هم هفته دیگه میخواییم بریم کیش هواش چه طور بود؟ چه لباسایی باید برای دخملی ببرم؟


مرسی گلم
هوا عالی بود. من هم لباس تابستونی برده بودم هم لباس پائیزه......شبا خنک بود.بخاطر همین دوتا سرهمی روی هم تنش میکردم با یک کلاه روزا هم هوا خوب بود. سارافون لختی تنش میکردم.ولی لباس گرم همراهتون باشه برای وقتی بر میگردید